loading...
سایت سرگرمی
محسن بازدید : 705 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)

در کدام کشور خیابانی به نام اصفهان وجود دارد

خیابان هایی در دنیا که نام های ایرانی دارند - آفتاب

aftabnews.ir/fa/news/195975/خیابان-هایی-در-دنیا-که-نام-های-ایرانی-دارند
۱۲ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - هر قدر شهر اصفهان خوش آب‌وهوا است، خیابانی که خارج از مرز‌های کشور به این ... یکی از جاده‌‌های فرعی که در آمریکا وجود دارد به اسم تهران نامگذاری شده است.

خبرگزاری ایمنا - اصفهان در "كوالالامپور" يا كوالالامپور در ...

www.imna.ir/.../اصفهان-كوالالامپور-اینجا-الگوی-معماری-کشور-های-جهان-ع...
... جهان وجود دارد، باعث شده است تا در شهري مانند كوالالامپور خياباني به نام اصفهان ديده شود و يكي از خيابان‌هاي شهر اصفهان ... اینجا، الگوی معماری کشور‌های جهان است+عكس.

اصفهان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/اصفهان
بناهای تاریخی متعددی در شهر وجود دارد که تعدادی از آن‌ها به عنوان میراث تاریخی در .... استرابون جغرافی دان یونانی، از اصفهان به عنوانِ مرکز کشور ایران نام برده است. .... مرداد ۱۳۵۷ تظاهرکنندگان اصفهانی که برای هفتم کشته شدگان حادثه مشهد به خیابان‌ها آمده ...

خیابان هایی در دنیا با نام تبریز - تبریز شهر آرزوها

www.tabrizmodern.ir/1394/09/خیابان-هایی-در-دنیا-با-نام-تبریز/
۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در شهر باکو خیابانی بنام تبریز وجود دارد که بنام تبریز کوچه سی مطرح ... آذربایجانشرقی به کشور آذربایجان داشتند خیابانی بنام تبریز در شهر ...
هر قدر شهر اصفهان خوش آب‌وهوا است، خیابانی که خارج از مرز‌های کشور به این نام است در دل ... متحده، منطقه‌ای به نام تبریز وجود دارد که به عنوان پایتخت رالی به حساب می آید.
۲۰ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - کشور. شهر/وجه تسمیه. محله تهران. الجزایر. در شهر ویلایا، محله ای به این نام وجود دارد. خیابان اصفهان. آلمان. در شهر فرایبورگ-خواهرخواندگی با شهر ...
... شهر جهان وجود دارد، باعث شده است تا در شهری مانند کوالالامپور خیابانی به نام اصفهان ... و پس از آن يادداشت تفاهم ديگري با شهر کوالالامپور در کشور مالزي منعقد کرد.

به گزارش بازار خبر

www.bazarkhabar.ir/
موستانگ به طور رسمی و برای نخستین بار در ۱۷ آوریل ۱۹۶۴ به جهان عرضه شد. .... رو به وخامت است و هشدارهایی درباره تشدید بیکاری وجود دارد، هنوز فرمانده اشتغال کشور ...

رويدادهای سال 1357 - شبکه رشد

www.roshd.ir/Default.aspx?tabid=602
این اعتصاب، اگر چه فراگیر نشد، اما بسیاری از شهرهای کشور را به صورت نیمه تعطیل ... مردم اصفهان‌ در بزرگترین تظاهرات خود، از اولین ساعات صبح با اجتماع در خیابان‌ها، ... به دنبال این حوادث، دولت از نظر وظیفه‌ای که به عهده دارد در اصفهان حکومت نظامی ... شریف امامی که کابینه خود را به نام «دولت آشتی ملی» تشکیل داده‌بود، تاکید کرد:

روزنامه آفتاب یزد - دیپلماسی خیابانی

aftabeyazd.ir/37692-دیپلماسی-خیابانی.html
۶ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ... که ناگهان به خیابانی می‌رسید به نام «خیابان ایران»؛ بی‌شک با دیدن این نام حس ... چراکه حتما دیدن نام خیابان تهران در سئول(کره جنوبی) یا خیابان اصفهان در ... کشورهای دیگر در تهران و سایر شهرها وجود دارد مثل سیمون بولیوار، گاندی و.
اصفهان · عناوین کل اخبار اصفهان .... خواستگاری از این دخترها حرام است/ خیابان‌‌ها بعد از انقلاب چه نامی گرفتند؟ .... به گزارش ابنا، در این نوار ویدئویی این زن که "ام موید" نام دارد می‌گوید: اوضاع امنیتی پس از اخراج تروریست‌های ... و پنجاه میلیون نفر جمعیت داشته باشد، موجب به وجود آمدن تغییراتی در سیاست جمعیتی کشور گردیده است.

وقتی پارک "صائب" از خود "صائب" برای مردم آشناتر است! - ...

tabnakesfahan.ir/.../وقتی-پارک-صائب-از-خود-صائب-برای-مردم-آشناتر-ا...
۹ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ظفرخان پس از مدتی به خاطر جلوس شاه جهان، عازم دکن شد و صائب را نیز به همراه خود برد. ... مقبرهٔ صائب در باغچه‌ای در اصفهان در خیابانی که به نام او نامگذاری شده‌است قرار دارد. ... در کشور مشخص نبود لذا بر اساس محاسبه با حروف ابجد، عدد 103 برای نام ... بر اساس دلایلی که در کتابهای در خصوص صائب وجود دارد تولد این شاعر ...

اعدام 6 نفر به جرم تجاوز به زنان مقابل چشم همسران - فرارو

fararu.com/fa/news/.../اعدام-6-نفر-به-جرم-تجاوز-به-زنان-مقابل-چشم-همس...
۲۳ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در جریان سرقت گوشواره های زن جوان یکی از اعضای باند به نام علی چنان .... عزيزم مجازات اعدام براي تجاوز در همه كشورها وجود دارد ولي به دلايل سياسي ...

حوادث و عجایب - اصفهان امروز

www.esfahanemrooz.ir/fa/cat/38/حوادث-و-عجایب.html
... ذرّت منحصر به فرد و عجیب به نام ذرت رنگین کمان وجود دارد که دانه‌های آن به رنگ‌های مختلف ..... بر برقع زدن در اماکن عمونی با حمایت 108 نماینده پارلمان این کشور تصویب شد. ...... پس از زلزله، کفی عجیب در سطح خیابان‌های مرکزیِ شهر فوکوکا ظاهر شد که.
تعریف و تمجید عادل فردوسی‌پور از جواد خیابانی .... رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: اسفند سال ۹۳ درباره انتصاب مدیرعامل سابق بانک رفاه ... برای رفتن به هر مکان - حتي اگر نشانی آن را هم بدانی - باز هم چند راه وجود دارد؛ اما «بازداشتگاه ... نام اسدالله عباسی، نماینده این روزهای مردم املش در مجلس دهم، دو بار در مجلس نهم سر زبان‌ها افتاد.

دين مسيح - شهرداری اصفهان

www.isfahan.ir/ShowPage.aspx?page_=form&order...
از جمله دلایل و عوامل کوچاندن ارمنیان به پايتخت كشور ايران در زمان صفويه می توان به موارد ذیل اشاره ... احداث خيابانها از جمله خيابان نظر كه به همت و پول يك ارمني به نام «خواجه نظر» يا «خواجه نازار» احداث گرديد. ... در ايران براي ارمنيان سه خليفه‌گري وجود دارد.

با حضور - جنبش مصاف

www.masaf.ir/ImagesSitemap
ایام تفقه گذشت ، ایام انذار است، هر کس که در این زمان تمکن دارد و کوتاهی کند، باید ..... با نام محتشم گره خورده است shia muslim یک شاعر معاصر و پژوهشگر ادبی کشور ..... با نام "مجتهد" هواداران بسیاری را در توییتر به خود جذب کرده، از وجود نواری صوتی در ... muslim http://www.masaf.ir/images/دلیل اصلی مزاحمت‌های خیابانی در عربستان ...

نگاهی به روند نامگذاری و تغییر نام اماکن عمومی - پایگاه اطلاع ...

www.hawzah.net/fa/.../نگاهی-به-روند-نامگذاری-و-تغییر-نام-اماکن-عمومی
در اغلب کشورها با تغییر یک نظام، نام بسیاری از شهرها، خیابانها، اماکن عمومی و. ..... شهرها مثل تهران - اصفهان - مشهد - تربت جام - باختران و کاشمر، هم به این نکته اذعان داشته اند ... به عنوان نمونه در خود شهر قم دو خیابان و بلوار اصلی وجود دارد که به نام «دکتر ...

تجاوز بی رحمانه به یک زن در مقابل شوهرش - صفحه 5 - تالار ...

forum.hammihan.com › عمومی و اجتماعی › گفتگوي آزاد
۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 16پست - ‏1 نویسنده
ورود غیرقانونی و بی ضابطه اتباع خارجی به کشور در بسیاری از موارد ضربه ای مهلک ... بهداشتی، فرهنگی- اجتماعی، مالی- اقتصادی و امنیتی را به وجود آورده است. ... در نظر دارد برای روشن شدن زوایای تاریک حضور این افراد در ایران، به بررسی چند ... این پرونده از روز ۱۴ بهمن سال ۸۸ به جریان افتاد و در آن روز مردی به نام یوسف ...
۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - «زمانی که شاپور ذوالاکتاف از روم گریخته و به ایران آمد در هیچ کجا مامون نبود تا ... در انتهای جاده رودبار الموت روستایی وجود دارد به نام گرمارود. ... آثار ملي كشور به ثبت رسيده است، بنای مسجد جامع کبیر قرار دارد. ... کمی پیش از مسجد جامع کبیر در شرق خیابان سپه خیابانی به نام محمدیه وجود دارد که مستقیما به آنجا می‌رسد.

تهران - ویکی‌سفر

https://fa.wikivoyage.org/wiki/تهران
تهران پایتخت ایران و بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. .... و فقط پروازهای داخلی از جمله اصفهان، کرمان، کیش، تبریز، قشم، بندر عباس و. ... بعضی از خیابان‌های قدیمی تهران عبارتند از: آزادی (آیزنهاور سابق)، فاطمی (آریامهر ... در تهران سامانه اتوبوس تندرو نیز وجود دارد که به نام بی‌آرتی (BRT) معروف هستند و دارای خطوط زیر است:.

صنایعی که در تاریخ اصفهان ریشه دوانده‌اند اصفهان به عنوان ... ...

esfahanshargh.ir/60334/صنایعی-که-در-تاریخ-اصفهان-ریشه-دوانده
۳۱ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اصفهان به عنوان يکي از مراکز فرهنگي و تاريخي کشور و تجربه پايتختي ... ایرانی، در سفرنامه خود، به خیابانی درشهر اصفهان اشاره کرد که به نام قلاب دوزان .... آن دوره چنین نوشت: کارخانه به آن معنی که در اروپا وجود دارد، در ایران نیست.
۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اما علاوه بر امام زادگان مدفون در اصفهان، وجود مشاهیر و علمای بسیاری در ... صائب در باغچه ای در اصفهان در خیابانی که به نام او نامگذاری شده است قرار دارد.

پارسینه|Parsine

www.parsine.com/
بلند مرتبه سازی شهرداری با پشت کردن به قوانین شهرسازی. ساخت و ساز های فراقانونی ... با وجود اعمال تحریم های گذشته علیه ایران، این کشور یکی از... ۴ · پشت صحنه ...
نقد و بررسی هتل عباسی اصفهان به قلم مسافر گرامی مهدی ... نمای استثنایی و زیبای باغ و گنبد فیروزه ای در برخی از اتاقها از جمله چشم انداز و پردیس می توان نام برد. ... به همه هم وطنان در داخل و خارج از کشور همچنین مهندسان معمار و ساختمان و دوست داران و علاقمندان هنر ... تمیزی ، بی‌نیازی به بیرون هتل ،وجود پارکینگ، شیک و مجلل بودن هتل و ...

خیابان هایی در دنیا با نام‌های ایرانی+عکس - فرهنگ امروز

farhangemrooz.com/news/.../خیابان-هایی-در-دنیا-با-نام-های-ایرانی-عکس
۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خیابان اصفهان در نزدیکی مرکز شهر کوالالامپور و در فاصله بسیار اندک از میدان ... در شهر مینه سوتا در آمریکا خیابانی وجود دارد به اسم ایران. ... البته یک بزرگراه نیز در همین ایالت وجود دارد که به نام ایران Iran Path Northfield Minnesota, USA است. alt ... این خیابان یکی از پررفت و آمد‌ترین خیابان‌های کشور کره است.
هر قدر شهر اصفهان خوش آب‌وهوا است، خیابانی که خارج از مرز‌های کشور به این نام است در دل صحرا ... یکی از جاده‌‌های فرعی که در آمریکا وجود دارد به اسم تهران نامگذاری شده است.
۱۶ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - خیابان اصفهان در نزدیکی مرکز شهر کوالالامپور و در فاصله بسیار اندک از میدان ... در شهر مینه سوتا در آمریکا خیابانی وجود دارد به اسم ایران. ... در حالی که برخی از کشور‌های عربی و اروپایی دنیا به دنبال این هستند که از نامی جعلی برای خلیج فارس استفاده کنند اما در دل الجزیره خیابانی به نام "خلیج فارس" وجود دارد.

مراکز رایگان فحشا تا محله های مخصوص تن فروشی زنان + عکس ...

shiraze.ir/.../مراکز-رایگان-فحشا-تا-محله-های-مخصوص-تن-فروشی-زنان-ع...
۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش شیرازه به نقل از تابناک نیوز، در دورانی که پهلوی پدر و پسر بر ایران ... مستقیم به این ناهنجاری ها دامن می زد ، به شکلی که مراکز و محله های بد نام و فاحشه ... و پس از مدتی در تبریز، رشت، کرمان، اصفهان، شهر ری، سنندج تاسیس شد. .... به نقل از مجلات و مستندات بسیاری که از آن دوران وجود دارد، بازتاب برهنه شدن ...

خبرهای سیاسی | خبر فارسی

khabarfarsi.com/اخبار_سیاسی
ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در برنامه تیتر امشب شبکه خبر درباره اینکه ... هر چند در ابتدا نام پژاک به عنوان عامل حمله به فرامرز اکبری فرماندار دولت روحانی و . ... به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بار دیگر ملت ایران و مردم شهیدپرور اصفهان .... در خصوص حجاب و عفاف تساهل، بی تفاوتی و بی توجهی در جامعه وجود دارد.

آیا می دانید در «فرایبورگ» آلمان خیابانی به نام اصفهان وجود ...

www.iranneeds.com/.../آیا-می-دانید-در-«فرایبورگ»-آلمان-خیابانی-به-نا...
آیا می دانید در «فرایبورگ» آلمان خیابانی به نام اصفهان وجود دارد؟ ... فرایبورگ، خیابانی به نام خیابان اصفهان نامیده‌اند و در اصفهان نیز «خیابان فرایبورگ» وجود دارد! .... اولین و پر تیراژترین هفته نامه ICT کشور · پخش سوسیس کالباس به قیمت کارخانه ...

خبرگزاری میراث فرهنگی - اصفهان

www.chn.ir/NSite/Information/?info=11&KeyCode=802...اصفهان
تضمینی برای ایجاد دوباره ترک در پل جویی وجود ندارد ... درحالی که اصفهان به عنوان نصف جهان نام برده می‌شود اما عدم توجه مسئولان به رطوبت زدگی بناها و ... جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور اصفهان آغاز بکار کرد . ..... شهرداری اصفهان قصد دارد با ایجاد خیابانی که از فاصله ۵۰ متری مسجد شیخ‌لطف‌الله ...

روز قدس متعلق به همه مظلومان جهان است/عشق‌های خیابانی و ...

www.tasnimnews.com/.../روز-قدس-متعلق-به-همه-مظلومان-جهان-است-عشق-ه...
۱۱ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ائمه جمعه شهرستان‌های استان اصفهان تأکید کردند: روز قدس مخصوص مسلمانان نیست بلکه به همه مظلومان و مستضعفین جهان تعلق دارد. ... وی با اشاره به جنگ و خونریزی در کشورهای اسلامی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا گروهی مسلمان نادان را به نام داعش به جان و مال و ناموس دیگر مسلمانان انداخته که آبروی ...

اصفهان و چهارباغ - بهنام

www.ichodoc.ir/p-a/CHANGED/101/html/101_2.HTM
اينك شرحي را كه دوليه‌دلند از اصفهان و چهارباغ و شهر نزديك آن جلفا داده با چند ... خارج آنها بسيار زشت است و دريچه به كوچه بسيار كم دارد، ولي در داخل سقف آنها زيبا و سفيد ... بعضي از آنها در خود كشور ريخته شده و بد ساخت است برخي ديگر كه بهتر است از ... پس از آنكه از چند كوچه مي‌گذريم به خياباني عالي كه آن را چهارباغ مي‌نامند داخل مي‌شويم.
در این خیابان شعبه هایی از مارك هاي بين المللي وجود دارد. در اين خيابان از ... این شهر دارای دسترسی بسیار آسان به کشور هنگ کنگ و ماکائو است.این شهر به ... این شهر همچنین به نام (شهر پنج بز) شهرت دارد که نام این شهر از آن گرفته شده است. در طی دورانهای ... پرسه در بازارهای خیابانی تجربه‌ای پیش‌بینی نشده و لذت‌بخش است. فروشگاه‌های ...
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ثبت نام در خبرنامه ... وی با اشاره به طرح ساماندهی کودکان خیابانی موسوم به طرح حمایت از ... اصفهان و فارس نیز وارد اجرای طرح شدند و سال 95 می خواهیم این طرح را به ... کشور وجود دارد که امیدواریم سال آینده تعداد مراکز روزانه ما حداقل به 31 ...
خواننده محترم از این پس مسائل مربوط به این شهر و کشور به صورت جداگانه در لینکهای زیر توضیح داده میشود. ..... امای ظالمانه وجود دارد و آن این که زنان با حجاب حق.

صدقه دادن مشکل کودکان کار را حل نمی کند / 70 درصد کودکان ...

meftahnews.ir/58977/صدقه-دادن-مشکل-کودکان-کار-را-حل-نمی-کند-70/
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با وجود اینکه اصفهان هم از معضل کودکان خیابانی درامان نیست و به نظر می رسد ... اساس آن شهرداری،‌بهزیستی و کمیته امداد ساماندهی کودکان کار کشور را بر عهده ... طرح ساماندهی این کودکان دارد و این برای کلانشهری که به نام پایتخت فرهنگ ...

نشریه فعالان اقتصادی::چرا برندهای بزرگ و مطرح جهان در ...

tejaratbartar.com/.../چرا%20برندهای%20بزرگ%20و%20مطرح%20جهان%2...
۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زیرا در یک پاساژ یا مجتمع تجاری است که رقابت واقعی در بازار به وجود می‌آید. در مورد اهمیت پاساژ و مزایای آن نسبت به بازار‌های خیابانی دلایل بسیار زیادی وجود دارد که در این ... در بازارچه‌ای به نام بازار مشتاق قرار دارد و بقیه بازار‌ها نیز در حال انتقال ... طراحی آن اکنون در سطح معمولی‌ترین پاساژ‌های شهر‌های دیگر کشور است.
۲۹ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - احتمال اینکه یک زن خیابانی مبتلا به ایدز باشد چقدر است؟ ... آیا امکان ابتلا از راه غیر از سکس به فرض تیغ آرایش گری یا پنبه آلوده وجود دارد؟ .... توضیح ۵: پیرو نوشته های بی نام عزیر امیدوارم مطالب فوق شما رو برای ریسک کردن بیشتر ..... 4. ۲۲۹۷۰۴۰. فلکه احمدآباد، مرکز بهداشتی درمانی نواب صفوی. اصفهان. 5.

مروری بر گذشته اصفهان - صنایع کاشی نایین

www.naeentile.com/ShowPage.aspx?page_=form...1...
اصفهان به لحاظ جمعیت پس از تهران و مشهد سومین شهر بزرگ و توسعه‌ یافتهٔ ایران ... استرابون جغرافیدان یونانی در ۲۰۰۰ سال قبل، از اصفهان به عنوان مرکز کشور ایران نام برده ... شهر اصفهان و وجود هنرمندان ایرانی باعث گردید تا یکی از زیباترین شهرهای مذهبی ... اصفهان، با پهنه‌ای حدود دویست و پنجاه کیلومترمربع، در دل فلات ایران قرار دارد.

حمایت از حیوانات - دوستداران حیوانات و محیط زیست

animal.persianblog.ir/tag/حمایت_از_حیوانات
با این حال اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان از طریق مراجع قانونی و پلیس فتا همچنان ... قطعاً با درایتی که در مدیران محیط زیست استان وجود دارد و با توجه به حساسیت بالای ... جالب است که جریمه نگهداری از پلنگ در کشور امارات 90 میلیون تومان است ولی .... جایزه ملی حمایت از حیوانات با نام «نشان خروس سپید» همزمان با جشن بهمنگان و روز ...

خیابانی به‌نام کریمخان زند - ایسنا

www.isna.ir/news/94061107231/خیابانی-به-نام-کریمخان-زند
۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نام کریمخان، برای تمام کسانیکه یک‌بار به شیراز سفر کرده باشند، ... در این شهر وجود دارد و باید پروژکتور رسانه، با تلاش خبرنگار، روی آنها زوم ... به‌نام کریمخان زند، خیابانی که به اعتقاد دکتر مصطفی ندیم، در کشور و حتی جهان کم‌نظیر است! ... 2 خیابان در شیراز به تقلید از چهارباغ اصفهان احداث کرد، یکی خیابان ...

اصفهان - سازمان میراث فرهنگی

www.ichto.ir/گردشگری-مجازی/agentType/View/PropertyID/33
استان اصفهان با مساحت 107027 كيلومتر مربع در مركز كشور واقع شده است كه مركز آن شهر اصفهان است‌. ... ظاهراً به علت وجود تعداد زيادی گورخر در گذشته، به اين نام معروف شده است. ... كوه دماوند و قله آن به ارتفاع 5671 متر در این قسمت قرار دارد. .... خيابانهاي وسيع و ميدانهاي بزرگ مساجد و كاخهاي سلطنتي بخشي از سيماي شهر اصفهان در اين دوران ...
۱ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شیخ محمد خیابانی، روحانی مبارز و مجاهد عصر مشروطه، شاگرد و داماد وی بود[۵] . ... قرآن که میخواند، به آیاتی که نام پیامبران در آن است میرسید، بنا میکرد به شرح دادن. ..... مشهد وجود دارد که به طرف‌داری از امام خمینی و تبلیغ نهضت اسلامی پرداخته‌اند. ... ضمن تشریح حوادث کشور و ذکر جنایات رژیم پهلوی در شیراز، مشهد، اصفهان و ...
۲۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... تهران · مدارس و آموزشکده‌های سما · کردستان، کرمانشاه، ایلام · سمنان، یزد، اصفهان ... وی با بیان اینکه هنوز نام هیچ خیابانی به شیخ نمر تغییر پیدا نکرده ... دیگر ارگان‌ها از جمله وزارت خارجه وجود دارد که علاوه بر شورای شهر، تغییر یا ... یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران و مغایر با قوانین کشور منتشر نمی‌شود.
شهر اصفهان در جنوب شرقی تهران و حاشیه کویر لوت قرار دارد. ... بعد از ورود اسلام، نام شهر معرب شده به نام اصفهان خوانده شد پیش از حمله اسکندر مرکز ... در محله جویباره (اصفهان) ساکن بوده اند ولی اکنون بیشترشان به خارج کشور مهاجرت کرده اند، ... اقلیم شهر اصفهان در شمال و شرق از منطقه کویری تاثیر گرفته و در جنوب به جهت وجود کوه صفه ...

نابسامانی در آرامگاه "صائب" موج می‌زند/ آرامگاه به محل زندگی ...

www.mehrnews.com/.../نابسامانی-در-آرامگاه-صائب-موج-می-زند-آرامگاه-به...
۱۵ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش خبرنگار مهر، آرامگاه صائب تبریزی در خیابانی به نام همین شاعر ... اینکه آرامگاه این شاعر بزرگ و به نام کشور در اصفهان است مسئولین استانی و ... ارشاد اسلامی است نیز به مهر گفت: در این خصوص نیز مباحثی حقوقی وجود دارد ...
طلاب گرانقدر که هر یک متعلق به یکی از مناطق دور و نزدیک این کشور هستند همچون ... با آغاز شورش‌های خیابانی حامیان کودتا، موارد دیگری نیز بر ضد سید مجتبی خامنه‌ای ... نام برخی از کارخانه‌ها و شرکت‌ها نیز در افواه عموم به اسم این افراد ثبت گردیده و به ... اتفاق نظر داشتند با آن‌شناختی که از عمق خصومت دشمنان مقام معظم رهبری وجود دارد اگر ...

فصلنامه ناوک شهر دررود

navakdarrud.blogfa.com/1392/07/1

هر قدر شهر اصفهان خوش آب و هوا است، خیابانی که خارج از مرز های کشور به این نام است در ... یک خیابان در بخش گنگ نام شهر سئول کره جنوبی وجود دارد که نامش تهران است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 415
  • بازدید ماه : 415
  • بازدید سال : 32,088
  • بازدید کلی : 581,704