loading...
سایت سرگرمی
محسن بازدید : 620 دوشنبه 28 تیر 1395 نظرات (0)

اردلان سرفراز - خیــــــال خــــــام

khiyalekham.blogfa.com/cat-118.aspx
تــو را ادامــه مــی‌دهــم، همیــن تــرانه مــی‌شــود. کــاش بــه شهــر خــوب تــو، مــرا همیشــه راه بــود. راه بــه تــو رسیــدنــم، همیــن پــل نگــاه بــود . . . شاعر: اردلان سرفراز. موضوعات ...
Mar 15, 2008 - شب عاشقانه می شود. تو را ادامه می دهم. همین ترانه می شود. کاش به شهر خوب تو. مرا همیشه راه بود. راه به تو رسیدنم. همین پل نگاه بود. مرا ببر به خواب خود.


کاش به شهر خوب تو مرا همیشه راه بود راه به تو رسیدنم همین پل نگاه بود مرا ببر به خواب خود که خسته ام از همه کس که خوابو بیداری من هردو شکنجه بودو بس.
کاش به شهر خوب تو مرا همیشه راه بود راه به تو رسیدنم ، همین پل نگاه بود.

تو را نگاه میکنم - بوی دیروز 10 - Fariborz Lachini

www.lachini.com/_/بوی+دیروز.../تو+را+نگاه+میکنم
تو را نگاه میکنم/ابی - آلبوم: بوی دیروز 10 تنظیم و اجرا از فریبرز لاچینی,نت ... کاش به شهر خوب تو مرا همیشه راه بود راه به تو رسیدنم ، همین پل نگاه بود مرا ببر به ...

دانلود آهنگ ابی به نام تو را نکاه می کنم - دانلود اسپید

downloadspeed.ir › نام خوانندهالفابی
Jan 1, 2016 - من از تو حرف می‌زنم شب عاشقانه می‌شود. تو را ادامه می‌دهم ، همین ترانه می شود. کاش به شهر خوب تو مرا همیشه راه بود. راه به تو رسیدنم ، همین پل نگاه بود.
Oct 31, 2015 - ... از تو حرف می‌زنم که گفتنی ترین تویی من از تو حرف می‌زنم شب عاشقانه می‌شود تو را ادامه می‌دهم ، همین ترانه میشود کاش به شهر خوب تو مرا همیشه راه بود ...
تو را نگاه مي کنم که ديدني ترين تويي و از تو حرف مي زنم که گفتني ترين تويي. من از تو حرف ... کاش به شهر خوب تو مرا هميشه راه بود راه بتو رسيد نم همين پل نگاه بود.
کاش به شهر خوب تو مرا همیشه راه بود راه به تو رسیدنم همین پل نگاه بود مرا ببر به خواب خود که خسته ام از همه کس که خواب و بیداریه من هر دو شکنجه بودو بس.
کاش به شهر خوب تو مرا همیشه راه بود راه به تورسیدنم همین پل نگاه بود مرا ببر به خواب خود که خسته ام از همه کس که خواب و بیداری من هردو شکنجه بود وبس.
کـــــــــــــــاش به شهر خـــــــوب تو مـــــــــــــرا همیشه راه بود راه به تو رســـــــــــــیدنم همین پل نگــــــــــــــــــاه بود مرا ببر به خــــــــــــــواب خود که خســـــــــــته ام از همه کس که ...
کـــــــــــــــاش به شهر خـــــــوب تو مـــــــــــــرا همیشه راه بود راه به تو رســـــــــــــیدنم همین پل نگــــــــــــــــــاه بود مرا ببر به خــــــــــــــواب خود ک خســـــــــــته ام از همه کس ک ...

کاش به شهر خوب تو مرا هميشه راه بود - مداد کم رنگ

lilibabe11.persianblog.ir/post/5/ - Translate this page
امروز نمی دونم به چه مناسبتی دانشگاه تعطيله . الان هيچ حس خونه نيست. دنبال ايده نو می رم تا چه پيش آيد. نویسنده : zahir ; ساعت ۱٠:۳٥ ق.ظ روز یکشنبه ٧ اسفند ،۱۳۸٤.
کاش به شهر خوب تو مرا همیشه راه بود راه به تو رسیدنم ، همین پل نگاه بود مرا ببر به خواب خود که خسته‌ام از همه کس که خواب و بیداری من هر دو شکنجه بود و بس...
كاش به شهر خوب تو مرا هميشه راه بود راه به تو رسيدنم همين پل نگاه بود مرا ببر به خواب خود كه خسته ام از همه كس كه خواب و بيدارى من هردو شكنجه بود و بس.
متن آهنگ · خواننده ها · آلبومها · تبلیغات. هنرمندان, آهنگ, آلبوم, متن ترانه. English; اعضا. » ورود · » عضویت · ایران ترانه · ابی · آلبوم طلوع کن · تو را نگاه می کنم ...
Jul 14, 2015 - کاش به شهر خوب تو ، مرا همیشه راه بود راه به تو رسیدنم ، همین پل نگاه بود. اشتراک. امکانات بیشتر بیپ. برای دسترسی لطفآ وارد یا عضو شوید.
درباره : never cared for what they say never cared for games they play never cared for what they do never cared for what they know and I know پروفایل مدیر ...

کاش به شهر خوب تو،مرا همیشه راه بود،. - کلوب

www.cloob.com/.../کاش_به_شهر_خوب_تو،مرا_همیشه_... - Translate this page
Mar 6, 2013 - کاش به شهر خوب تو،مرا همیشه راه بود،.... محمد. کاش به شهر خوب تو،مرا همیشه راه بود،. راه به تو رسیدنم،همین پل نگاه بود،. مرا ببر به خواب خود،که خسته ام ...
شهر از یاد رفته - با تو از فاصله ها خواهم گفت. ... سال آخر دانشگاه بود، امین دوستی داشت به نام پویان، جنوبی بود و خون گرم، روی ... کاش به شهرِ خوبِ تو، مرا همیشه راه بود.
در کوچه های شهر بی روزن ... این طبیب ای کاش برمی خواست از بالین ما ... از اولین روزی که اینجا رو ساختم که سال 88 بود تا به امروز ، شعرهایی که گذاشتم تنها دلیلشون این بود که خوندن اونها یه حس خووب ، یه لبخند ، یا حتی یه غم ... من راهِ تو را بسته ، تو راه مرا بسته ... پ ن 2 : همیشه برآنم که دل کسی را نشکنم ! ..... راستی حال مادرت خوب است ؟

عشق بی وفا - مهتاب عشق من

mahtabman.persianblog.ir/tag/عشق_بی_وفا
اگه دلمو فقط به تو دادم فکر نکن تو عالی بودی ....دلم راضی ... گاهی باید بد بود برای کسی ک فرقِ خوب بودنت را نمی داند ! ... آدمها همیشه نمی مانند یکجا در را باز می کنند و برای همیشه می روند ! .... و تو که مرا به "هیـــــــــــــــــــچ "فروختی... ‎‏ ..... ای کاش بند میخورد تکه های شکسته ی این عشق .... دیگه به راه آمدنت خیره نمی مانم! ..... شهر ما شهر شلوغ.
پی نوشت 12: در دکانِ همه باده فروشان تخته است/ آن که باز است همیشه، در مِی خانه ی توست/ شهریار ... پی نوشت 15: مرا حسادت آن غم به گور خواهد برد/ همان غمی که نشسته هماره در برِ تو/ ... سَر که نه در راهِ عزیزان رود/ بار گرانی ست کشیدن به دوش. ... کاش تنهایی پرنده بود، گاهی هم به کوچ فکر می کرد. ..... منتظر هیچ چیزی و هیچ کس نبودن خوب است!

اثرات شوم دیدن عکس و فیلم مستهجن - موعود

www.mouood.org/.../9020-اثرات-شوم-دیدن-عکس-و-ف...
نیاز جنسی مانند نیاز به آب و غذا از نیازهایی است که بایستی از روش صحیح ارضاء. ... اما به نظر میاد که هنوز راه های نفوذ شیطان رو خوب نبستی! .... من تو این یک سال خیلی به خدا نزدیک شدم جوری که حتی خدا تنها رفیقم بود همیشه میترسیدم که از خدا ... من عز امشب به خدا قول میدم که گناه نکنم و نمازامو اول وقت بخونم، دوستان شما هم من را دعا کنید.

فلسفی | قالب وبلاگ

pichak.net/crop/tag/فلسفی/
به خاطر دروغ هایی بود که باید می گفتم اما نگفتم! .... همیشه سعی کن عاشق کسی بهتر از خودت باشی تا با تو زندگی کنه نه بازی… ... کـــــــاش بــــــعــضــی هـــا ایـــنــو مـــی فـــهــمــــیـــدنــد ... ٣-پی بردم که دیگری کار مرا انجام نخواهد داد پس تلاش کردم .... آنکه می گوید همه چیز خوب است و بدی وجود ندارد با کسی که همه چیز را اهریمنی می پندارد ...

حسین منزوی - غزل معاصر

ghazal-moaaser.blogfa.com/cat-4.aspx
هر دیده که بینم به تو میسنجم و زشت است. چشمی که تو را ... شاعر دلت به راه بیاویز و از غزل ... همیشگی است در این منزلت ، اقامت من ... در نمی گیرد مرا ، افسون شهر و دلبرانش ... ن : منزوی جان کاش فکر جان ما را هم می کردی! ... زني كه آمدنش خوب و رفتنش بد بود.
کاش به شهر خوب تو مرا همیشه راه بود. پیداش نمیکنم.نمیدونم کجا رفته. آخرین بار بهم گفت ام اس داره.میگفت کنترل ادرار نداره به خاطر همین پوشاک میکنه خودشو.مثل ابر ...
Jul 1, 2010 - برای تويی كه چشمانم هميشه به راه تو دوخته است... برای تويی ... و کاش مرد غزل‌خوان شهر برگردد به زیر بارش ... مــرا تنها در آن شب های تاریــک رهـا کـردی و رفتـی یاد میدار به گوش .... آره میشه آفتابی بود حتی تو شبای تیره نگو هیچوقت واسه ی ما عاشقی كه خیلی دیره میشه از نو ... من اگر بخواهمت نخواهمت تو خوب باش مثل حسن ...
89 quotes from احمد شاملو: 'همه لرزش دست و دلم از آن بود که که عشق پناهی گردد، پروازی نه گریز گاهی گردد. ای عشق ای ... بی هنگام ناپدید میشوند', and 'مرا تو بی سببی نيستی. به راستی ... روزی كه تو بیایی، برای همیشه بیایی و مهربانی ... ای کاش زبان ِ سخن بود ... و به راه اندیشیدن یأس را ... دل‌ام مي‌خواهد خوب باشم ... و گریز از شهر که به ...
Sep 10, 2011 - با تو بودن خوب است .... انگار زمستان بود که عقربه‌های همان ساعت لغزيدند تا کنار هم افتادند درست در ... گفتم که من همیشه در شب آخر هستم با تو ... مرا از به ياد آوردنِ تو و تغزلِ تنهايی، ترسانده‌اند. .... خوش به‌حال آن مرد که در زندگيش تو راه بروی خوش به حال مردی که براش تو ... شهر ِ بزرگ من بنا می شود! .... اي کاش باران نيايد.

دوستدار ابی - کاش به شهر خوب تو مرا همیشه راه بود!

karimramadan.blogfa.com/.../کاش-به-شهر-خوب-تو-مرا...
کاش به شهر خوب تو مرا همیشه راه بود! Ebi Concert (Ticket Price $70). + نوشته شده در چهارشنبه ۲۴ آبان۱۳۹۱ساعت ۱۴:۴ بعد از ظهر توسط karim | نظر بدهید ...

لیلا شدم مجنونم رفت

albaloooo.blogfa.com/9006.aspx
آن اتفاقی که به روی زمین افتاد دل من بود پای زخمی ات را دریاب دل من برگ نبود ..... خودم را به هزار راه میزنم به هزار کوچه به هزار در و دیوار نکند یاد آغوشت بیفتم. .... تو را به پوچ بودنت برسانند!! پنجشنبه شبها تمام شهر از بوي بوسه و بغل پُر مي شود .... من چرک نویس احساسات تو نبودم کاش " دوستت دارم " هایت را، جای دیگری تمرین میکردی.

نجواهای یک بغض لبریز

www.915915.blogfa.com/
نجواهای یک بغض لبریز - دلتنگم ، همین ، و این نیاز به هیچ زبان شاعرانه ای ندارد. ... باید تو را همیشه به دقت نگاه کرد یعنی نه ... عشق با اینکه مرا تجزیه کرده است به تو به تو اصرار ... می خواهمت دیوانه جان ! می خواهمت ... ای کاش نادوستــانم از ســر ِ تو دست بــردارند ... شهر را دارد به هم می ریزد امشب ، جمع کن ... به‌راحتی کسی از راه ناگهان برسد،.

اردلان سرافراز - خداوندگان شعر

khodavandegan.blogfa.com/tag/اردلان-سرافراز
کــاش بــه شهــر خــوب تــو، مــرا همیشــه راه بــود. راه بــه تــو رسیــدنــم، همیــن پــل نگــاه بــود . . . اردلان سرفراز. برچسب‌ها: اردلان سرافراز. [ یکشنبه بیست و دوم دی ۱۳۹۲ ] ...
Jun 14, 2008 - مرحومه نجمه زارع، 29 آذر 1361 در کازرون پا به جهان گذاشت و سپس به قم آمد. دانش آموخته رشته عمران دانشگاه همدان بود. پنج شنبه 31 ... به‌راحتی کسی از راه ناگهان برسد، ... همیشه شعر سرودم برای مردم شهر ولی نه! ... می‌رسد می‌پرسم ای خوبِ جنوبی کیستی؟ ... مرا غمِ تو می‌کِشد در آتش بهانه‌ها .... این‌بار از زبان غزل کاش بشنوی

پروردگارا...تو کمک کن...!!!

delshekaste1867.blogfa.com/
مبادا که دل و دست آدمی را که روزی دلدارت بود زخمی کنی به کینه. ... گاه با تلخی راه. ... این را بدانیم که با خوب ، خوب بودن هنر نیست. ... همیشه منتظر کسی باش که تو رو با همه ی دیوونگیت و خل بازیات قبول داشته باشه و تو رو به همه نشون بده و ...... سعی کردم و با جان و دل خواستم که ای کاش تو از من ، بیشتر آرام بگیری و مرا عاشقانه بخواهی .

من و تو برای همیشه

kolbey-eshgh.blogfa.com/
تو همیشه برای من شادی می آوری به خصوص وقتی که لبخند بر لب داری. ... اي كاش در چشمهايت نگاه مي كردم و باتو ميگقتم از عشق و تو شور عشقت را در چشمانم ميديدي كه ...
ebi , ebi.mr.song, کاش به شهر خوب تو مرا همیشه راه بود راه به تو رسیدنم همین پل نگاه بود . برای دریافت ویدئوها و آهنگهای ابی عزیز به کانال تلگرام ما ...

عــــاشــــقــــانــــه - غمگین

tearmajnoon.blogfa.com/tag/غمگین

آدم ها من را به یاد تو نمی اندازند ، اینجا هیچکس شبیه تو نیست ... کاش گاهی برای همیشه خواب می ماندم ! ... کاش زندگی من هم مثل دوست داشتنهای تو کوتاه بود ! ... چه خوب میشد اگر آدم می تونست بعضی دوستای خوب مجازیشو مثل یه عکس گل سرخ ، مثل ..... آسوده بخواب نازنینم ، شهر در امن و امان است ، تنها خانه ی من است که

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 430
  • بازدید ماه : 430
  • بازدید سال : 32,103
  • بازدید کلی : 581,719