loading...
سایت سرگرمی
محسن بازدید : 546 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

علائم بروز افسردگی روحی و جسمی - forum mui - فهرست

forum.mui.ac.ir/index.php?topic=1586.0;wap2
وجود این علائم جسمی باعث دشوار شدن تشخیص افسردگی می شود. ... از آسیب های شدید و سنگین است که اغلب آثار ناگواری بر روی افراد، خانواده و جامعه ... اغلب خستگی و افسردگی، با هم در بدن یک فرد بروز می کنند، بنابراین سخت است بگوییم کدام یک زودتر ... در نتیجه فعالیت بدنی آنها کم می شود و به همین خاطر افزایش وزن پیدا می کنند.
۸ تیر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - متاسفانه در مواردی که این حالت شدت پیدا کند، شخص مبتلا، دست به خودکشی می‌زند. ... از حد طولانی شده و باعث می شود که نتواند از زندگی، کار، سلامتی و معاشرت با افرادی ... به راحتی بر خودشان مسلط شده و کمکی به بهبود اوضاع روحی خویش نمایند. .... ماده ای به نام "سروتونین" در مغز نیز یکی از عوامل ایجاد این بیماری است.
از جمله عواملی که در بروز افسردگی نقش دارند می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود. ... پرکاری یا کم‌کاری غدد مانند تیروئید نیز می‌تواند باعث بروز افسردگی شود. ... شنیدن و نواختن موسیقی مناسب در بهبود افسردگی موثر است اثر یاد شده خصوصا زمانی ..... ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺕ ﻳﺎ ﺭﻓﺘﺎﺭﻫﺎﻳﻲ ﺩﺭ ﺑﻴﻦ ﺍﻓﺮﺍﺩﻱ ﻛﻪ ﺁﺳﻴﺐ. ﺩﻳﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﻳﺎ ﺷﺎﻫﺪ ﺻﺤﻨﻪ ﻫﺎﻱ ﺩﺭﺩﻧﺎﻛﻲ ﺑﻮﺩه اﻧﺪ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﭘﻴﺪﺍ ﻣﻲ ﻛﻨﺪ. ﺍﻳﻦ ﺍﻓﺮﺍﺩ.
وارد نشده: جامعه

ایدز - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/ایدز
هیچ‌گونه درمان یا واکسن وجود ندارد؛ اگر چه درمان ضدویروسی می‌تواند باعث کاهش ... بنابراین شایسته است که عفونت HIV در بیمارانی که دارای عوامل مستعدکننده هستند، مد نظر باشد. ... یا علامت‌های خیلی کمی دیده می‌شود، اما در نزدیکی پایان این مرحله بسیاری از افراد ... سندرم نقص ایمنی اکتسابی (ایدز) زمانی معنی پیدا می‌کند که شمار سلول‌های ...
۲۷ تیر ۱۳۸۶ ه‍.ش. - 100+پست - ‏36 نویسنده
5 – به جامعه و آينده خوش بين نيستند. ... 14 – وقايع استرس زا را بصورت طولاني و مداوم تجربه مي كنند. ... 10 – صبح ها زود از خواب بيدار شويم ( سحرخيز باش تا كامروا باشي) .... اما همين استرس گذرا حتي در سطوح كم مي تواند به سلامت افراد آسيب ..... به محض اينكه احساس كرديد چيزي باعث به هم ريختن اعصاب شما مي شود، به ...

علل و عوامل پیدایش آسیب های اجتماعی و راه های پیشگیری از آن

vista.ir/article/.../علل-و-عوامل-پیدایش-آسیب-های-اجتماعی-و-راه-های-پیشگیری-از-آن
بنابراین، صفتی كه بیشتر افراد جامعه نپذیرند، خارج از هنجار تلقّی شده و غیر ... در پیدایش انحرافات اجتماعی و رفتارهای نابهنجار و آسیب زا عوامل متعددی به عنوان عوامل ... مختل می كند و موجب می شود كه رعایت ارزش های اخلاقی و هنجارها در جامعه و نزد سایر افراد ... نابهنجار نظیر فرار از خانه، ترك تحصیل، سرقت و اعتیاد گرایش پیدا می كنند.

دانستنی های جالب درباره بیماری های کلیوی،سرطان کلیه و درمان ...

shafaonline.ir/fa/.../دانستنی-های-جالب-درباره-بیماری-های-کلیویسرطان-کلیه-و-درمان
شفا آنلاین -یکی از بیماریهایی که امروزه بسياري از افراد جامعه با آن دست به گریبانند، ... صحیح درزمینه پیشگیری ازاین بیماری آسیب های آن را در جامعه به حداقل برسانند. .... بيشتر شايع شده ،سنگ كليه است ،چه عواملی باعث ایجاد سنگ در کلیه ها می شود؟ .... اگر بيماران به دياليز به عنوان عزيز ترين چيز نگاه كنند ، بهبود پيدا مي كنند.
۲۸ بهمن ۱۳۸۸ ه‍.ش. - سكته مغزي باعث تغيير در زندگي مي‌شود و بازتواني به شما كمك مي‌كند تا با شرايط ... گرفتگي ماهيچه، ضعف و اختلال در راه رفتن نيز در بعضي از افراد ديده مي‌شود. ... ولي نواحي ديگر مغز مي‌توانند تا حدي كار نواحي آسيب ديده را جبران كنند. ... فيزيوتراپي خيلي زود به دنبال سكته مغزي در منزل يا بيمارستان آغاز مي‌شود.
نوجوان موفق در اين فكر است كه چطور مي‌تواند اين فاصله زماني را به سلامت طي كند؟ ... نوجواني كه در برخورد با اين عوامل تحريك كننده مديريت صحيحي نداشته باشد. .... گزارش‌هاي افرادي كه مبتلا به خودارضايي هستند، يكي از راه‌هاي مطمئني است كه به وسيله آن ..... اين مسأله معمولا باعث كسالت وي شده، زود برخاستن او را با مشكل روبرو مي‌كند .
کپسول های شاخ گوزن کانادا معجزه می کند. ... بیماری آرتریت به دلیل اینکه بدن متحمل یک واکنش ایمنی نامناسب می شود و این امر باعث ... پودر شاخ گوزن ایالت آلبرتای کانادا باعث تولید و پخش مایع مفصلی در سطوح مفاصل خواهد ... قابلیت ساختن بولک های غضروف و باز سازی غضروف های آسیب دیده ... جلوگیری از پیری زود رس Anti Aging.
۲۴ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - آيا ممكن است او پنهاني اقدام به ارتباط با افراد ديگر كند؟ و. ... اگر ما بدون اشراف به فضاي اينترنت صرفا از دريچه منع وارد شويم قطعا فرزندمان به شكل ديگري آسيب خواهد ديد. ... شناسایی هورمونی که در دختران باعث وابستگی میشود A X I T O S I N .... انزال زود رس ، اختلال در نعوظ ، فقدان و یا کاهش میل جنسی وانزال دیر رس .
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ ه‍.ش. - از جمله آسیب هایی که این عادت مذموم می تواند در فرد مبتلا ایجاد کند می توان به ... فرد، عدم تمرکز حواس، عدم تسلط بر اراده، ناتوانی جنسی، انزال زود رس، ضعف اراده و . ... تحریک در نوزادان و یا عواملی که باعث ایجاد این عمل می شود جلوگیری نمایند. ... خوبی رشد یافته و اندام های جنسی رشد کافی پیدا کرده اند ( شهر آرای ،1384).

سرطان و امیــد - سرطان

shiva-n.blogfa.com/cat-1.aspx
زماني که پزشکان به اشخاص مبتلا به سرطان اعلام مي کنند که ديگر در بدن آنها سلول ... سلولهاي سرطاني بين شش تا ده مرتبه در دوره زندگي يک انسان پيدا مي شوند. ... شير باعث مي شود که بدن بخصوص در سيستم گوارش (معده و روده ها ) مخاط درست کند. ... سلول يعني روش معمولي خلاصي يافتن از سلول هاي آسيب ديده ، غير ضروري و غير لازم بدن ...

درباره سرطان

www.ewazstars.com/sartan%20pag.htm
این نوع نگاه باعث میشود که اطلاع رسانی صورت نگیرد وبیمار هم از تجربیات دیگران محروم ... می‌توانند از طریق خون و دستگاه لنفاوی به سایر نقاط بدن گسترش پیدا کنند. ... ماده ژنتیکی یا DNA سلول ممکن است آسیب ببیند یا تغییر کند و در آن جهش‌های رخ دهد ... سابقه ابتلا به سرطان: افرادی که در گذشته مبتلا به سرطان کولون بوده و درمان ...
اين التهاب باعث آسيب ميلين شده و سيگنال‌ هاي عصبي نمي ‌توانند در طول رشته ‌هاي ... این پیام ها و سیگنال ها منتقل نشده یا بلوک می شود(به درستی انتقال پیدا نمی کنند) ... دکتر نبوی در خصوص سن شیوع این بیماری می افزاید: بیشتر افراد جوان مبتلا ... دكتر وحید دستجردی در مورد دومین نشانه بیماری ام‌اس چنین می ‌گوید: تاری دید یكی از ...
۹ آذر ۱۳۸۴ ه‍.ش. - عوامل بیماری ... در این بیماری دستگاه دفاعی بدن شدیداً دچار اختلال می شود. ... تماس های جنسی (جنس مخالف – هم جنس بازان ) با افراد آلوده ... آلودگی به ویروس در تمام دوران زندگی انسان ادامه پیدا می كند . ... كار ، اجتماع و مدرسه باعث انتقال بیماری نمی شود؛ ویروس ایدز به شدت به حرارت حساس است. .... ایدز بلای جامعه معاصر است .

خبرگزاری ایمنا - 75 درصد از بیماران ام اس بهبود می یابند

www.imna.ir/fa/doc/interview/100981/75-درصد-بیماران-ام-اس-بهبود-می-یابند
عواملی که باعث مبتلا شدن به بیماری ام اس می شوند کدامند؟ ... بیماری ام اس به انواع مختلفی تقسیم می شود، فرم های خوش خیم ام اس فرم هایی هستند که در ... بسیار مهمی است ، در جامعه ۸۰ تا ۹۰ درصد مردم کمبود ویتامین D دارند و حتما باید افراد جامعه در یک طرح ... نخواهد داشت، در ۲۰ سال گذشته درمان نداشتیم وخیلی از بیماران مشکل پیدا می کردند.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - گرچه ریفلاكس به دلایل زیادی ایجاد می‌شود و نمی‌توان تنها یك دلیل برایش ... جناغ سینه بروز پیدا می‌كند؛ بنابراین افراد هنگام خوردن غذا سوزشی احساس می‌كنند كه ... همچنین عواملی مانند خوردن غذاهای چرب، اضافه وزن و یبوست باعث افزایش اسید معده .... تضعیف ماهیچه‌های مری و افزایش اسید معده می‌تواند ریفلاكس را تشدید كند.
سکته مغزی به آسیب بافت مغز در اثر اختلالات عروقی گفته می شود که علائم عصبی ... کلاً سکته مغزی به دو علت کلی بروز می کنند : 1 ایجاد تنگی و انسداد در رگهای خون ... شایعترین عواملی که سبب بروز سکته های مغزی می شوند عبارتند از : فشار خون بالا ... و در افراد مناسب تزریق شوند با برقرار نمودن مجدد جریان خون مغز سبب بهبود ...
یا غذا را در ظروف كوچك تر بریزید و در یخچال قرار دهید، در این صورت غذا زودتر ... این میزان بلندی صدا در طولانی‌مدت می تواند در افراد آسیب شنوایی ایجاد كند. ... همه می‌دانیم که آرایش غلیظ و به‌ روز نکردن مدل موها باعث می‌شود پیرتر به نظر ..... متأسفانه این باورهای غلط شیوع بالائی در جامعه دارد. .... خوردن هويج باعث بهبود بينايي چشم مي شود
۷ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - کمپرس یا شست وشو با آب گرم باعث گشاد شدن غدد چربی و در نتیجه خارج شدن .... این وسواس که تریکوتیلومانیا نام دارد، در بسیاری از افراد دیده می شود و به ... متوجه آسیب پوستی شدند نیز توجه چندانی به درمان آن نمی کنند و همین عوامل به مرور .... اگر موهایتان زود کثیف و چرب می‌شود، دفعات شستشو را می‌تواند افزایش دهید، ...
۳۰ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - متاسفانه گسترش دامنه مصرف موادمخدر در جامعه امروزى به حدى است که .... وى نحوه ساخت و استخراج هروئین از تریاک را به عده اى آموخت که باعث به .... در آسمان و نوعى انبساط خاطر و آرامش و اعتماد به نفس کاذب پیدا می کند. ..... سوء ظن ) در این افراد به شدت دیده میشود ، برخورد با چنین افراد باید با احتیاط فراوان صورت گیرد .

بررسی خودارضایی از نقطه نظر علمی - مردمان

www.mardoman.net/health/بررسی-خودارضایی-از-نقطه-نظر-علمی
پس از آن منی و به مثابه آن اسپرم تولید می شود، ولی اسپرم ها در این زمان به بلوغ ... را تولید می کنند که باعث ایجاد تمایلات و گرایش های جنسی در افراد می شود؛ اما به .... اما به دلیل خود ارضایی، کیسه ی حاوی منی خیلی زودتر از زمان مقرر تخلیه گردیده است. ..... برات پیش نمیاد،توی همین مقاله هم نوشته که از نظر علمی خودارضایی آسیب جسمی به ...

غرایز جنسی و ارتباطات همسری - آرشیو شبکه سوم سیما

ch3.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=581:1390...
پاسخ – یکی از عوامل ایجاد اختلاف بین زن و شوهر همین ارتباطات غریزی است . .... خانم من هر وقت با من مشکل پیدا می کند به نیازهای غریزه جنسی من بی توجهی می ... آفت و آسیب می شود و ممکن است که آنها دچار انحرافاتی بشوند و یا باعث اختلالات روحی و روانی می شود . ..... زیرا این مشکل جدی جامعه ی ما است و خیلی از افراد با آن درگیر هستند .

90-3-22-دکتر امام - فوق تخصص روماتولوژی-باور های نادرست ...

salamat.tv3.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=829...
۲۲ خرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - اما این تصور غلط زیاد هم در جامعه غلط نیست . در مناطق مرطوب و سرد امکان دارد دردها بروز بیشتری پیدا کند . مثلاً خیلی از افرادی که آرتروز زانو دارند می دانند که اگر زانوی خود را در مقابل باد کولر ... به همین دلیل گاهی اوقات سرما باعث افزایش درد می شود . ... در سایر بیماری های رماتیسمی درگیری قلبی خیلی کم دیده می شود .
«ترك سيگار مهم‌ترين قدمي است كه سيگاري‌ها مي‌توانند در جهت بهبود طول عمر و كيفيت ... بعد از مدتي، بدن افراد سيگاري نسبت به نيكوتين مقاومت پيدا مي كند. ... سيگار كشيدن همچنين باعث مي‌شود دفع بعضي داروها از بدن سريع‌تر صورت گيرد. ... در افراد حدود 40 سال مشاهده مي‌شود ولي با پيشرفت علائم بيش‌تر در افراد مسن‌تر ديده مي‌شود.
خیلی از عوامل از قبیل سن، وضعیت سلامت عمومی، اندازه و محل سرطان، میزان PSA، معیار ... می‌کنند و سعی در بهبود کیفیت زندگی دارند و باعث افزایش میزان بقا می‌شوند. ..... روی سلولهای سرطانی پیدا می کند و بدون آن که به سلولها سالم آسیب برساند، باعث از ..... ابزار جراحی و ابزار فراهم کننده ی دید ، مستقیماً از طریق مجرای ادرار به پروستات ...
در صورتيكه مي فرمائيد مضرات خروج مني توسط عمل خود ارضائي باعث اينهمه خسارت ... اي دست پيدا مي كنند كه هرگز قابل مقايسه با اضطراب و ناآرامي روحي پس از استمنا نيست. .... چرا كه اولا افراد بسياري را ديده ايم كه با استعانت خداوند و تلاش و همت خود ... من دور شود و قدرت تمركز خود را بهبود ببخشم و همچنين چطور مي شود از كوفتگي بدنم كه ...
تذکر لازم : به صرف تجویز دکتر متخصص ، استمناء ، مجوز پیدا نمی کند و شخص حق ارتکاب ... 8- آیا بر کسی که خود ارضایی میکند ولی نمی گذارد منی خارج شود غسل واجب است ؟ ..... غذای مقوی بخورید اما به خاطر اینکه باعث تحریک نشود پر خوری نکنید . ... استمناء آسیب دیده است باید استراحت داد تا فرصت لازم را برای بازسازی پیدا کند .

عوامل گرایش دختران مجرد به مردان متاهل - فرارو

fararu.com/fa/news/204926/عوامل-گرایش-دختران-مجرد-به-مردان-متاهل
۱۱ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بنابراین و به ویژه به دخترهای مجرد توصیه می‌شود که هر چه سریع‌تر با بیان .... کش و قوس بدنش به معرض دید می گذارد تا بلکه مرد فرومایه مایه داری تور کند چندان جای سرزنش ندارد . ...... نظرات اینجانب به عنوان یکی از مردان این جامعه به شرح ذیل هستش: ... لابد همسر آن مرد مشکلاتی داشته که فرد به دیگری گرایش پیدا کرده .

زندگی بعد از سکته مغزی - آفتاب

www.aftabir.com › مقالات › بهداشت و درمان › بیماریها
۱۹ بهمن ۱۳۸۹ ه‍.ش. - آقای مشایخ که توانسته با کمک خانواده اش بر سکته مغزی غلبه کند، می .... مثلا در کسانی که بخش جلویی از نیمکره چپ آسیب دیده، احتمال افسردگی بسیار بیشتر از سایر افراد ... مثلا هنگام سکته مغزی بخش هایی از بافت مغز دچار آسیب می شود که .... می یابد و رعایت همین نکته مهم باعث شده آقای مشایخ بهبود پیدا کند.

روشهایی برای بهبود سریع تر زخم هاو جوش خوردن سریع استخوانها

www.hidoctor.ir/25005_روشهایی-برای-بهبود-سریع-تر-زخم-هاو-جوش-خ.html/
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این کار مانع از باقی ماندن جای زخم و شکل گرفتن، “خالکوبی” می‌شود. ... در بین افراد سالخورده، جای زخم ها کمتر آشکار اند، اما فرآیند التیام زخم در بین آنها کندتر است. ... از عوامل مهم تأثیر گذار در سرعت جوش خوردن استخوان، نوع تغذیه است. به چه اندازه ... مواد مهم دیگر که در ترمیم بافت‌های آسیب دیده نقش مهمی دارند عبارتند از :

چگونه کبودی چشم ناشی از ضربه را سریع درمان کنیم

www.hidoctor.ir/29429_چگونه-کبودی-چشم-ناشی-از-ضربه-را-سریع-درم.html/
۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آسیب به صورت یا سر باعث می شود که خون و مایعات دیگر دور چشم جمع. ... از داروهای خانگی که می تواند زود کبودی چشم را برطرف کند بیان میکنیم. کیسه یخ کیسه یخ را در منطقه آسیب دیده قرار دهید. ... کمک میکند تا رگهای خونی منقبض شده و خونریزی داخلی کاهش پیدا کند. ... چه عواملی باعث می شود که گردن درد بگیریم؟
۳ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پالایش یا فیلتر ذهنی: از ویژگی های این الگوی تفکر وجود نوعی دید تونلی است که به .... می دهد و همزمان برروی احساسات آسیب، طرد، درماندگی و بی کفایتی ما سرپوش می گذارد. ... افسانه 4: ابراز خشم توجه دیگران را جلب می کند، باعث می شود به آنچه می ... افراد با نگه داشتن این باورهای غیرمنطقی، اضطراب، خشم، افسردگی و ...

مشاوره نشان خرد - رابطه جنسی

lovely1360.blogfa.com/category/24
این ماده به تولید تستوسترون که هورمون جنسی است، کمک می کند و خوردن مشتی از این ... در جامعه باید رفتارهای جنسی سالم را به افراد به ویژه نوجوانان و جوانان آموزش داد. ..... عواملی که باعث پاره شدن بکارت میشود ..... وجود ضایعه بهبود نیافته هرپسی در همسر ... هنگامی رخ می دهد که مرد زودتر از هنگامی که خودش یا همسرش می خواهد، انزال پیدا کند.
رعايت اين موارد باعث مي‌شود فشار بر روي ديسك‌هاي مختلف از جمله ديسك كمر، ديسك ... مزيت اين روش علاوه بر كوچكتر بودن برش جراحي و عدم آسيب به عناصر استخواني اين است كه .... انجام حرکات ورزشی به بهبود هرچه زودتر بیماران کمک می کند. .... بیشتر در افراد جوان و تنگی کانال نخاعی بیشتر در افراد با سنین متوسط و بالا دیده میشود.
ولی براساس نوع ناهنجاری می توان زودتر هم انجام شود اگر متخصص ارتودنسی در بیمار .... بسیاری از افراد که با ناهنجاری هایی در فک و دندان ها روبه رو باشند، گاهی نمی توانند ... ویزیت های مرتب توسط متخصص ارتودنسی باعث می شود که درمان بتواند در زمان صحیح شروع شود. .... 1- اگر در هنگام مسواک و نخ زدن ، لثه ها شروع به خونریزی کنند .
۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دیده می شود ولی چنین تبلیغاتی تا چه حد قابل اطمینان هستند؟ ... یکی از عوامل مهمی که در رشد قد انسان تاثیر می گذارد، ژنتیک و وراثت افراد است؛ این که فرد از ... به رشته های عصبی بدن آسیب وارد می کند و باعث فلج شدن بعضی از عضلات می شود. ... این مسئله را هم اضافه می کنم که رژیم غذایی در بهبود و ترمیم استخوان های ...

نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی

www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
۱۳ مهر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - *30 برابر مردمی که امروزه بر سطح زمین زندگی می کنند در زیر خاک مدفون شده ... اول صبح، بیشتر از یک فنجان قهوه باعث دور شدن خواب آلودگی می‌شود! ... *در تایوان بشقاب‌های گندمی درست می‌شود و افراد بعد از خوردن غذا، ... غریبه پرسید:«آیا تاکنون داخل صندوق را دیده ای؟ ..... 4- زود به رختخواب بروید و زود از خواب برخیزید.
آکنه در اکثر نوجوانان دیده میشود و می تواند تا پایان جوانی و حتی بالای سی سال هم دیده شود. جوش معمولاْ بعد از چند سال بهبود می یابد ولی نمیتوان آن را به حال خود گذاشت چون ... ترشح چربی باعث صدمه به مجاری غدد میگردد و سلول های جدار این مجاری آسیب دیده و .... افرادی که دارای جـوش میباشـند باید از مصـرف هر گـونه کـرم یا پـماد اجـتناب کنند: ...
وقتی از کسانی که مشروبات الکلی مصرف کنند سوال می‌شود که واقعاً شما چرا و بر چه .... الکل از این نوع ماده محسوب می‌شود چون ارزش غذایی ندارد در بدن باعث آتش‌سوزی می‌شود یعنی ... دوباره مشروبات الکلی توسط فرد الکلی و او میل به خوردن شراب پیدا می‌کند. ... و افرادی که در شب‌ها می‌گساری می‌کنند علاوه‌بر خود به نسل خود نیز آسیب می‌رسانند.
متاسفانه اکثر بیماران پس از درمان دیسک کمر هم کاملا بهبود پیدا نمی‌ کنند یا .... شایع‌ترین علامت فتق دیسک‌کمر درد پا و ساق است و پزشک با توجه به علایم بیمار و درد متوجه می‌شود کدام مهره آسیب‌ دیده است. چه عواملی باعث ایجاد فتق بین مهره‌های کمری می‌شود؟ ... از آنجا که بسیاری از افراد جامعه ما دچار اضافه‌وزن هستند بیشتر دچار مشکلات ...

علل افتادگي پلک و راههاي پيشگيري و درمان آن - بیتوته

www.beytoote.com/health/malady-remedy/ptosis-prevention2-treatment.html
زماني كه خستگي ديد ايجاد شود، فرد مجبور مي‌شود ابروهايش را بالا دهد تا جلوي ديدش ... نور زياد باعث خستگي و آسيب ديدن چشم و در نهايت به پلك مي‌شود و پيري زودرس چشم را ... دچار خستگي مي‌شود بايد هرچه زودتر به پزشك مراجعه كند؛ زيرا اگر در مراحل اوليه و ... پيدا مي‌كند، بخصوص درباره افرادي كه در استان‌هاي گرمسير كشور زندگي مي‌كنند.

بی خیال بیا اینجا...

sasansalar21.blogfa.com/
۶ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سوال جنسی هشتم : ریختن منی روی ناف باعث بارداری میشود این جمله صحیح ... سلول های عصبی است که فرد را قادر می سازد تا در تاریکی لب های معشوقه اش را پیدا کند. .... و افزایش اعتماد به نفس نیز خود باعث بهبود کیفیت رابطه جنسی می شود. ...... با بيهوشي و باز كردن شكم است تا جنين و كليه نسوج آسيب ديده خارج شود.

انزال زودرس، درمان به دور از هیاهوی تبلیغات

shiateb.com/Pages/docsSimpleView.aspx?langid=1&sel=862
در بین بسیاری از رجال جامعه عمومیت پیدا کند. .... همان دلیلی که باعث می شود در جادّه ها پایمان را تا انتها روی پدال گاز فشار دهیم تا زودتر به انتهای راه برسیم؛ نمی توانیم ...
۷ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شخصی که قادر نیست ادرار خود را تا رسیدن به توالت کنترل کند دارای بی ... می فرستد که باعث شل شدن این عضلات می شود و به عضلات مثانه دستور انقباض می دهد ... تراوش می کند در افراد دیابتی و کسانیکه پروستات بزرگی دارند دیده می شود. ... است ماهیچه های حمایتی کف لگن آسیب دیده و منجر به بی اختیاری ادرار شود.
انزال زودرس (زود انزالی) ... اختلالات قاعدگی یا پریودهای ماهانه در خانمها زیاد دیده می شوند و دارای انواع زیادی هم هستند. ... آن اگر ادامه پیدا کند مهم است و باید بررسی و درمان شود. .... چاقی سبب آسیب به تولید اسپرم و کاهش هورمون مردانه می شود. .... در جامعه ما نیز مثل تمامی جوامع اینگونه افراد وجود دارند و طبق قوانین با کسب مجوزهای لازم از مراجع ...
۱۵ آبان ۱۳۸۸ ه‍.ش. - باعث شده فرد آنقدر سكس حقیقی را در نظر خود بزرگ كند كه وقتی با آن مواجه .... مثلا اگر مرد در ۸ دقیقه ارضاء میشود و زن در ۱۰ دقیقه ، انزال را زود رس .... به عنوان زود انزالی و عدم رضایت جنسی بین زوجین معنی پیدا نمیكند . .... آسیب و سكته‌ی مغزی: به دلیل هجوم خون به آلت تناسلی در آقایان و .... خود ارضایی از دید مذاهب و ادیان:
و اینجاست که ممکن هست هر دو طرف یا یکی از طرفین بدجوری آسیب روحی ببینه! ... در گذر تاریخ هم ردپایی از عشق‌های نافرجام دیده می‌شود. .... این افراد به دلیل نداشتن ثبات رفتار عاطفی در مدت كوتاهی به حس نارضایتی .... رابطه ای که در راه پیشرفتت ایجاد مانع می کند باید هر چه زودتر ترک شود! ..... عوامل کاهش جذابیت زنان از دیدگاه مردان. 1.

۲۲ خرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - گودی های کمی که به حالت موج روی ناخنها دیده می‌شود را در هنگام لاک زدن ابتدا با ... در صورتی که دستان ‌تان با آب زیاد تماس دارد،برای جلوگیری از آسیب رسیدن به ... لاک موجب می‌شود که سوراخ‌ های سطح ناخن بسته شوند و کمبود اکسیژن پیدا کنند .... معمولا آب باعث نرمي ناخن مي شود و اين افراد بعد ا ز شستشوي دست بايد با ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 245
  • بازدید ماه : 245
  • بازدید سال : 31,918
  • بازدید کلی : 581,534