loading...
سایت سرگرمی
محسن بازدید : 1799 شنبه 10 مهر 1395 نظرات (0)

شب جمعه ها به تو توسل میکنم (شور) - هوای حرم

havayeharam.ir/tag/شب-جمعه-ها-به-تو-توسل-میکنم-شور/
شب جمعه ها به تو توسل میکنم (شور). هوای حرم بازی ... سلام من به زینب و سلام من به گنبدش (شور). شب نوزدهم ... حاج مجید بنی فاطمه-مختاری-شب شهادت حضرت مسلم (ع) ۱۳۹۵.

شب جمعه ها به تو توسل میکنم (شور جدید) - دانلود مداحی خیمه ...

delsukhtehgan.ir/نوا/35879/شب-جمعه-ها-به-تو-توسل-میکنم-(شور-جدید)
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... حاج حسن خلج · حاج سید مجید بنی فاطمه · حاج عبدالرضا هلالی · حاج حسین سیب سرخی ... دانلود شب جمعه ها به تو توسل میکنم (شور جدید) ... شب عاشورای حسینی 1394 - قم (اختصاصی) ... شب نوزدهم رمضان سال 1394 - روضه العباس ... شب ششم محرم الحرام ۹۲ به صورت فشرده (zip) · بدر و فاطمه نور و کلامی (شور جدید) · حرم و ...

بابُ الحرم" پایگاه متن روضه و اشعارمذهبی"ویژه مداحان - شور _ ...

babolharam.mihanblog.com/post/4380
۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شب جمعه ها به تو توسل می کنم ... از کودکی ام به غم تو دلم شده مبتلا ... موضوعات مرتبط : متن مداحی به همراه فیلم یا صوت , متن اشعار سینه زنی مجالس حسین سیب سرخی , اشعار شور سینه ... متن اشعار سینه زنی مجالس سیدمجید بنی فاطمه.

شب جمعه ها به تو توسل ميکنم

whitehorse777.rozblog.com/post/8
۱۱ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - شب-جمعه-ها-به-تو-توسل-میکنم-شور-بنی-فاطمه/ شهادت حضرت زینب س ۹۵ شب جمعه ها به تو توسل میکنم /شور بنی فاطمه. 18 . دانلود هفتگی 15 اسفند ...

شب جمعه ها به تو توسل میکنم /شور بنی فاطمه - دانلود ویدئوی - ...

www.clip.sinior.ir/video.php?hash=vudwj
توجه جیب کلیپ هیچگونه مسئولیتی در مقابل ویدئو ها ندارد و در صورتی که ویدئو ها از سرویس های اشتراک ویدئو حذف شوند به صورت خودکار از جیب کلیپ نیز حذف می ...

شب جمعه ها به تو توسل میکنم بایگانی - مادحین | مرجع بزرگ ...

madehin.ir/tag/شب-جمعه-ها-به-تو-توسل-میکنم/
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - شب شهادت امام صادق (ع) ۱۳۹۵-حسین سیب سرخی. Download Shabe shahadate Emam sadegh 1395 Haj Hosein SibSorkhi. شب شهادت امام صادق (ع) ...

دانلود کلیپ شب جمعه ها به تو توسل میکنم /شور بنی فاطمه | ...

kahlek.ir/index.php/news1096320
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - شب ها تو میکنم بنی دانلود ویدیو کلیپ فیلم جمعه به توسل /شور فاطمه کلیپ ویدئو دانلود کلیپ شب جمعه ها به تو توسل میکنم /شور بنی فاطمه

شب جمعه ها به تو توسل میکنم /شور بنی فاطمه - آپارات

www.aparat.com/v/vudwj
۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - المهدی طاووس اهل الجنه شهادت حضرت زینب س 95 شب جمعه ها به تو توسل میکنم /شور بنی فاطمه هیئت ریحانه الحسین , سید مجید بنی فاطمه , حاج حسین ...

اشعار مراسم های سید مجید بنی فاطمه

banifatemehshear.blog.ir/
۲۹ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - تو جان بخواه فقط هرچه سر به قربانت ... سویش، به گمانم که گره‌خورده دل نور دل فاطمه بر طره‌ی مویش، شده جا در. بغل عمه و ..... شب جمعه ها به تو توسل میکنم.

ذاکرین - حاج حسین سیب سرخی - شب جمعه ها به تو توسل می کنم

www.zakerin.ir/play/34816
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شب جمعه ها به تو توسل می کنم. حاج حسین سیب سرخی. ۳۰۷۰. ۳۵۵۵. ۰. دریافت انتشار افزودن به لیست پخش. ای مدینه گریه ... حاج سید مجید بنی فاطمه.

حسینیا | شور | شب جمعه ها به تو توسل میکنم ای شاه شهید از ...

hosseinia.ir/tag/شور-شب-جمعه-ها-به-تو-توسل-میکنم-ای-شاه-شه/
حسینیا - دانلود مداحی - دانلود مولودی - شور | شب جمعه ها به تو توسل میکنم ای شاه شهید از ... ... العباس (ع) تهران – روضه | السلام علیک یا ابا عبدالله و الرواح التی حلت به … ... کربلایی جواد مقدم | شب چهارم مسلمیه ۱۳۹۵ · سید مجید بنی فاطمه | حاج مهدی مختاری ...

ذاکرین - حاج حسین سیب سرخی - شب جمعه ها به تو توسل می کنم

www.zakerin.ir/play/34693
شب جمعه ها به تو توسل می کنم. حاج حسین سیب سرخی. ۹۲۴۵. ۷۶۰۵. ۳. دریافت انتشار افزودن به لیست پخش. نوحه آذری · حاج محمد علی کریمخانی · جنة عدن | فارسی ، عربي

دانلود مداحی حسین سیب سرخی به نام شب جمعه ها به تو توسل می کنم

downloadmadahi.ir/tag/دانلود-مداحی-حسین-سیب-سرخی-به-نام-شب-جمع/
دانلود مداحی حسین سیب سرخی به نام شب جمعه ها به تو توسل می کنم.

دانلود مجموعه مداحی ایام فاطمیه (1394) (بروزرسانی شد) - جنبش ...

www.jc313.ir/43163-دانلود-مجموعه-مداحی-ایام-فاطمیه--1394-.html
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حاج مهدی سلحشور - شب چهارم فاطمیه دوم (اسفند 94) - فدا شدنم به عشق تو (شور), 3:59 .... سید مجید بنی فاطمه - شب شهادت حضرت زهرا (س) - فاطمیه دوم (اسفند 94) - روضه ..... شب دوم فاطمیه دوم (اسفند 94) - شب جمعه ها به تو توسل می کنم (شور)

شب چهارم فاطمیه اول (اسفند 94) - شب جمعه ها به تو توسل می ...

rasekhoon.net/.../حاج%20حسین%20سیب%20سرخی%20-%20شب%20چهار...
۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود مداحی های حاج حسین سیب سرخی و کربلایی حسین طاهری - شب چهارم فاطمیه اول - 1 اسفند 1394 در هیئت مکتب الزهرا (سلام الله علیها) منبع: چادر ...

دانلود هفتگی 15 اسفند 1394-حاج حسین سیب سرخی - دانلود ...

zakerin-313.ir/دانلود-هفتگی-15-اسفند-1394-حاج-حسین-سیب-سرخی/
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بدر و فاطمه نور کلامی سید الشهدا(شور) -حاج حسین سیب سرخی · غرق در تاب و تبم هم نوا ... شب جمعه ها به تو توسل میکنم(شور) -حاج حسین سیب سرخی.

دانلود نوحه و مداحی فاطمیه سال 94 - Aviny.com

www.aviny.com/voice/marsieh/hazrat_zahra/hazrat_zahra_94.aspx
مداحی و مرثیه شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها). اواخر سال 94 ... 15,412, 00:06:32. 7, تا که هیزم به دست عده ای شر گر گرفت (روضه) ..... 3,230, 0:03:26. 9, شب جمعه ها به تو توسل میکنم (شور) .... حاج سید مجید بنی فاطمه. ردیف. موضوع. پخش, اجرا. حجم

شهادت حضرت زهراسلام الله علیها94-حسین سیب سرخی – ...

zakerin-esf.ir › دسته‌بندی نشده
۶ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قسمت ششم / واحد / زهرا تورا قسم به دیده تر / حاج حسین سیب سرخی ... قسمت نهم / شور / شب جمعه ها به تو توسل میکنم / حاج حسین سیب سرخی.

حاج حسین سیب سرخی ، حسین طاهری فاطمیه اول ۹۴/یکم اسفند - ...

nohegard.ir/index.php?newsid=13842
۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - علت عاشقی ام دست کریمانه تو (واحد). Your browser ... شب جمعه ها به تو توسل می کنم (شور). Your browser ... حاج حسین سیب سرخی شب ۱۰ صفر ۹۴.

ابالاحرار: سایت حمید علیمی و حسین سیب سرخی ایام فاطمیه ...

abalahrar.ir/ایام-فاطمیه-اول94121حاج-حسین-سیب-سرخی/
۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شور / شب جمعه ها به تو توسل میکنم غم دوریتو دارم تحمل میکنم (بسیار ... گزارش تصویری فاطمیه اول(94-93) : با نوای سیب سرخی و بنی فاطمه/تهران ...

حاج حسین سیب سرخی-ایام فاطمیه اول و دوم (اسفند سال 1394) | ...

salar-e-shahidan.ir › دین اسلام › مناسبت ها › ایام فاطمیه
حاج حسین سیب سرخی – شب چهارم فاطمیه اول (اسفند 94) – زهرا تو را قسم به دیده تر ... سرخی – شب چهارم فاطمیه اول (اسفند 94) – شب جمعه ها به تو توسل می کنم (شور)3:19 ... حاج حیدر خمسه و حاج حسین سیب سرخی – بدرقه فاطمه – اسفند 94 – شور و روضه8:58 .... حاج سعید حدادیان · حاج حسن خلج · حاج سید مهدی میرداماد · حاج سید مجید بنی فاطمه ...

دانلود مداحی - مذهبی دانلود

religious01.persianblog.ir/tag/دانلود_مداحی
ویژگی ها: - قابلیت به اشتراک گذاری نرم افزار - مداحی های مربوط به 18 مداح پر طرفدار کشور در اولین .... دانلود مداحی شب اول محرم تا شب هشتم 93 محرم با مداحی میثم مطیعی .... حاج سید مجید بنی فاطمه-عمریست با عنایت تو گریه میکنم (روضه) ..... کاشکی یه روز جمعه من میمردم ... حاج عبدالرضا هلالی-بخش اول روضه و دعای توسل (دعای توسل).

ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) - شعرِشاعر

sebteyn.blogfa.com/cat-33.aspx
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شعرِشاعر - ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) - اشعار آیینی - شعرِشاعر. ... فیض حضورت در تمام حوزه ها جاری. در سایه ات دفن اند عالم های ... آخرین لحظه ها رضا آمد. به سرت بود و از سر تو نرفت ... بر گنبد تو دست توسل فلک زده. شب های جمعه طوف حرم می‌ کنم ولی. گویا کسی به ... چون ستون عصمت الله بنی الزهرا شدی. در میان شوره ...

متن بعضی از نوحه ها - دل نوشته ها

sash.persianblog.ir/post/123/
۱۷ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - میرسه تو هیئتا به مشام جان ما بوی دلنواز یاس از علقمه بَه! که چه غوغا میشه محشری بر پا میشه شب جمعه کربلا با فاطمه چی میشه روز جزا به سپاس گریه ها ...

حاج حسین سیب سرخی | جلسه هفتگی 15 / اسفند /1394 » ...

nuhe.ir/main/118-حاج-حسین-سیب-سرخی-%7C-جلسه.../1394.html
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سنگین | غرق در تاب تبم هم نوا با زینبم فاطمه فاطمه . ... شور | شب جمعه ها به تو توسل میکنم ای شاه شهید از . ... بنی فاطمه - مختاری - قدمی | شهادت حضرت مسلم 1395 · کربلایی جواد مقدم | شب اول ایام مسلمیه 1395 · حاج غلامرضا و حسین عینی ...

حاج حسین سیب سرخی ، حسین طاهری فاطمیه اول ۹۴/یکم اسفند

www.chadorekhaki.com/?p=22951
زهرا تو را قسم به دیده تر (واحد) ... شب جمعه ها به تو توسل می کنم (شور) ... برچسب ها: حاج حسین سیب سرخی, دانلود مداحی, سیب سرخی, سیب سرخی فاطمیه اول 94, فاطمیه ...

علمدار صبح - مداحی و مولودی

www.garsha.blogfa.com/cat-2.aspx
کربلا کعبه دل ها · + نوشته شده در ... نوحه شب 30 صفر 1387 کربلایی جواد مقدم را که در هیئت بین الحرمین - تهران اجرا شده است.. دریافت فایل ... دانلود مولودی اذن دخول حرم تو یا ابا الفضله - محمود کریمی ... دانلود مولودی توی خوابم میدیدم که پادشاه عالمم - بنی فاطمه ... دانلود مولودی به خدا توکل می‌کنم به رضا توسل می‌کنم - حسین سیب سرخی.

پناهی،سیب سرخی،هلالی|۷بهمن۹۴- خصوصی | فرهنگ عشق

farhangeeshgh.ir/1395/01/پناهی،سیب-سرخی،هلالی۷بهمن۹۴-خصوصی/
۱ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - حاج حسین سیب سرخی:شب جمعه هابه تو توسل میکنم, (شور), MB. حاج حسین سیب ... کربلایی نریمان پناهی:به زخم تنت روی ریگ بیابان, (تک), MB.

سیب سرخی|شهادت امام صادق(ع)۹۵ -قم | فرهنگ عشق

farhangeeshgh.ir/1395/05/سیب-سرخی-شهادت-امام-صادق-ع-۹۵-قم/
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - شب جمعه ها به تو توسل میکنم, (شور), MB. من فقط میخوام یه جوری دوروبرت باشم, (شور), MB. بناشده است زمین وزمان بنام علی, (شعرخوانی), MB. ساقی می ...

دانلود نوحه نزار نوکرت ازت جداشه از بنی فاطمه | بلاگ ریدر - x

posti.blogread.xyz/.../دانلود+نوحه+نزار+نوکرت+ازت+جداشه+از+بنی+فاط...
به تو توسل میکنم ... حاج سید مجید بني فاطمه : دنبال تو داداش تا اینجا دویدم (زمینه) ... حاج نزار قطری : جمعه ها در انتظارم (شور) .... شب همه شب میخوانند نوحه برای ارباب

گلچین جدیدترین سینه زنی های شور مداحان مشهور (شماره 2) MP3

www.saffat.net/.../جدیدترین-سینه-زنی-های-شور-مداحان-مشهور-شماره-2-M...
کریمی - سیب سرخی - علیمی - مقدم - اکبری - بنی فاطمه - بذری - هلالی - محمد ... سیب سرخی : بین آغوش منی - ثانیه اسم تو رو لبه - شب جمعه ها ی به تو توسل میکنم - همه ی ...

حاج حسین سیب سرخی فاطمیه دوم ۹۴ – ۱۵ اسفند - نوای حرم ...

nharam.ir/-حاج-حسین-سیب-سرخی-فاطمیه-دوم----اسفند-.html
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قسمت پنجم / بدر و فاطمه نور کلامی / شور / حاج حسین سیب سرخی · قسمت ششم ... قسمت دهم / شور / شب جمعه ها به تو توسل میکنم /حاج حسین سیب سرخی.

در سوگ حضرت زینب (س) - جستجو پیشرفته تبیان

search.tebyan.net/newindex.aspx?pid=19608&parts=film...
حسين بود و تو بودي، تو خواهري كردي/ حسينِ فاطمه را گرم، ياوري كردي/ غريب تا كه نماند حسين بي عباس/ به ... روز جمعه تروریست ها به مرقد مطهر حضرت زینب (س) دو گلوله خمپاره شلیک کردند. ... ای که به خشکی لبات دریا توسل میکنه .... سرود زيباي سيد مجيد بني فاطمه در شب ميلاد با سعادت حضرت زينب سلام الله عليها (ميلاد حضرت زينب ...

قسمت دهم / شور / شب جمعه ها به تو توسل میکنم /حاج حسین سیب ...

al-abbas.ir/tag/قسمت-دهم-شور-شب-جمعه-ها-به-تو-توسل-میکنم/
قسمت دهم / شور / شب جمعه ها به تو توسل میکنم /حاج حسین سیب سرخیبزرگترین آرشیو دانلود مداحی.

صوت؛ مصيبتي كه امام زمان براي آن خون گريه مي‌كند/ روضه ...

www.rajanews.com/news/126800
۴ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - علامه امینی شب عاشورا برای امام زمان صدقه کنار می‌گذاشتند و ... به هنگام و هنگامه هجرى كاروان شهيدان تو آن راهبان روانبخش و مهمان نوازى كه در پاى رهپوى ..... رسیدند و بعد از آنها نوبت به خاندان بنی هاشم رسید و آنها نیز شربت شهادت را نوشیدند. ..... تا زمان عمر بن عبدالعزیز بود که علی(علیه السلام) را در نماز جمعه ها سَبّ می کردند.

ذکر و دعا - دعا

verd.blogfa.com/cat-3.aspx
دعایى را که مادرم فاطمه به من آموخته است از من به یادگار حفظ کن. .... کسي كه براي ( برآورده شدن) حاجت خود نذر مي‌کند چهل شب چهارشنبه به مسجد مقدس جمکران برود؛ اگر ... خداوند دعاي آنان را اجابت فرمود و به حضرت موسي و‌هارون وحي نمود: برويد بني اسراييل را از .... خداوند از میان روزها، جمعه و از میان ماه ها، ماه رمضان و از میان شب ها، شب قدر را برگزید.

اشعار ویژه ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها - عقیق

aghigh.ir/fa/news/.../اشعار-ویژه-ولادت-حضرت-معصومه-سلام-الله-علیها
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت عمه سادات اخت الرضا (ع) حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها عقیق جدیدترین اشعار آیینی به این مناسبت را به منظور استفاده ذاکرین ... چه چشم ها که به عشق تو مست و گریان شد .... بر گنبد تو دست توسل فلک زده. شب های جمعه طوف حرم می‌ کنم ولی ... چون ستون عصمت الله بنی الزهرا شدی.

حضرت صاحب الزمان عجل الله - انتظار - سهیل عرب

www.ghasemiyoon.ir/category/18
جمعه ۱۳۹۲/۰۷/۰۵بانی: روضه دار | ... برگرد ای توسل شب زنده دارها ... این دست ها به لطف تو ظرف گدایی اند .... موضوعات مرتبط: اشعار شب سوم محرم اشعار امام زمان اشعار روضه حضرت رقیه اشعار شهادت حضرت رقیه مصیبت شام کوفه وشام روضه خانم سه ساله حسن لطفی .... خود را به تو همیشه بدهکار می کنم. دل را که ...... امشب خبری خوش به بنی‌فاطمه آمد.

توسل به باب الحوائج حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام - ...

www.khabaronline.ir/(X(1)S(4rzorha1cgyof5nsplqsd0tj))/.../moazzen
۲۲ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - توسلات مختلفی به ایشان نقل شده که دو مورد را تقدیم می کنم . ... بعد از نماز روز جمعه ، 133 مرتبه رجاءً بگوید: یا کاشِفَ الْکَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ ..... خادم العباس فاطمه ... از همه بازدیدکننده ها می خوام واسم دعا کنن به حق حضرت ابالفضل حاجتمو بگیرم. .... یا اباالفضل یا قمر بنی هاشم درمونده ام یا باب الحوائج دستمو بگیر تو رو ...

الف - سفارش آیت الله بهجت درباره زیارت عاشورا

alef.ir/vdcfxtd0xw6dxya.igiw.html?205100
۲۳ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آیت الله بهجت در پاسخ به سوالی ضمن تصریح به جایگاه زیارت عاشورا به ... سعی کن به شکرانه این نعمتی که امام حسین به تو داده هرروز زیارت عاشورا .... بهش میگه به فاطمه بگو فقط بگه یا حسین /بعد این توسل فاطمه با وجود ..... کمتر از بنی اسراییل نباشیم که با چهل شب ندبه وزاری ظهور منجیشان را ۱۷۰سال جلو انداختند.

حاج حسین سیب سرخی- شب شهادت امام صادق (ع) 1395- هیئت ...

rezvandl.com/حاج-حسین-سیب-سرخی-شبهادت-امام-صادق-ع-1395/
حاج حسین سیب سرخی- شب شهادت امام صادق (ع) ۱۳۹۵- هیئت خادم الرضا قم ... سلام من به زینب و سلام من گنبدش(شور), دانلود ... شب جمعه ها به تو توسل میکنم (شور), دانلود ... حاج سید مجید بنی فاطمه- جشن ایام عید غدیر ۱۳۹۵-حسینیه بیت العباس (ع) تهران.

20 شیوه گرفتن حاجت از باب الحوائج ابالفضل العباس ع - ...

mr532011mr.persianblog.ir/.../20_شیوه_گرفتن_حاجت_از_باب_الحوائج...
طریق چهارم: از جمله‌ ختم‌های مجرب برای حوئج بزرگ و ادای دین آن است که: شب جمعه غسل نماید ... شب یکشنبه: اللهم صلّ علی فاطمة. ... طریق پنجم: کیفیت توسل به ذیل عنایت حضرت قمر بنی‌هاشم(ع): شب چهارشنبه دو ... از درد و غم‌ ایام‌ ما رو به‌ تو آوردیم‌دست‌ من‌ مسکین‌ گیر از بهر خدا عباس‌ ... نذر قرآن برای حضرت ابوالفضل العباس قمر بنی هاشم(ع).

#reyhanatolhossein on Instagram | noneGRAM

https://www.nonegram.com/tags/reyhanatolhossein
منودریاب که حالم بدون تو آشوبه منودریاب یه لحظم باتوکه باشم خوبه منودریاب آقا بایادت آروم ... شب جمعه ها به تو توسل می کنم غم دوریتو دارم تحمل می کنم ای صبح سپید ای شاه شهید از کودکی ام به غم تو دلم شده مبتلا مجنون توام . .... حاج سید مجید بنی فاطمه ...

Images about #banifatemeh tag on instagram

www.pictaram.com/tag/banifatemeh
تصویـر زیبـا جشن ولادت امام عصر (عج) حاج سيد مجيد بني فاطمه هیئت آل یاسین .... شب جمعه ها به تو توسل می کنم غم دوریتو دارم تحمل می کنم ای صبح سپید ای شاه ...

یا خَیرَ حَبیبٍ وَ مَحبوب - ختم هاي اكثراًمجرب

tahazratedoost.blogfa.com/cat-1.aspx
دراین پست به اصرار دوستان یه ختم مجرب گذاشتم امیدوارم که نتیجه بگیرید و مارا هم ... و اگر دفعه اول برآورده نشد شب جمعه دوم انجام دهد و اگر نشد شب جمعه سوم هم انجام دهد که براورده میشود و تخلف ندارد! .... توسل به حضرت ماه منير بني هاشم ... اي موسي اگر ديدي كه دنيا به تو رو كرد بگو من يه گناهي كرده ام كه خدا داره من رو عذاب ميكنه و اين سزاي عمل ...

photos of سيد_مجيد_بنى_فاطمه - Photo365, photo every day

www.photo365.co/t/سيد_مجيد_بنى_فاطمه
شب جمعه ها به تو توسل میکنم . . . مداح / آسید مجید بنی فاطمه @banifatemeh . ... نرسد اگر به على كسى به كجا رود به كجا رسد به #خدا قسم كه اگر كسى به #على رسد، به خدا ...

متن و سبک مداحی - متن مداحی های حاج حسین سیب سرخی

sedmohsenmosavi.blogfa.com/tag/متن-مداحی-های-حاج-حسین-سیب-سرخی
سید مجید بنی فاطمه (12). لينک هاي مفيد ... با دل بی قرار می گم آقا به سوی این دیار نیا نیا-حسین سیب سرخی. (با دل بی .... شب جمعه ها به تو توسل می کنم غم دوریتو دارم ...

شور - کربلاي من

mykarbala.ir/category/shoor/
متن مداحی “ابریه هوای چشمام” از سید مجید بنی فاطمه و فایل مداحی آن را می توانید از ادامه ... متن مداحی “ شب جمعه ها به تو توسل می کنم” از حسین سیب سرخی و فایل مداحی آن را ...

اشعار ویژه ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها - نوانا | نوانا

navana.ir › شعر و سبک › غیرتولیدی › نقلی
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت عمه سادات اخت الرضا (ع) حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها عقیق جدیدترین اشعار آیینی به این مناسبت را به منظور استفاده ذاکرین ... چه چشم ها که به عشق تو مست و گریان شد .... بر گنبد تو دست توسل فلک زده. شب های جمعه طوف حرم می‌ کنم ولی ... چون ستون عصمت الله بنی الزهرا شدی.

بهمن 1391 - شعر و شاعری برای اهل بیت علیهم السلام

shear-shaer.blogfa.com/1391/11
باید علی و فاطمه ای ظرف هم شوند ... یک روز اشک و گریه برای تو میکند.... . .... بر گنبد تو دست توسل فلک زده ... صفای روضه ها تو، علم و پرچماتو، تربت کربلاتو، نمیدم من به عالم ... شب‌ های جمعه تا سحر احیا بگیرد .... مجتمع بنی فاطمه سلام الله علیها مشهد.

حاج حسین سیب سرخی دانلود ایام فاطمیه اول 94 - مداحان313

madahan313.ir/حاج-حسین-سیب-سرخی-دانلود-ایام-فاطمیه-اول-94-مداحان31...
حاج سید مجید بنی فاطمه شب چهارم و پنجم فاطمیه دوم 93 - مداحان313 ... بنی فاطمه - علیمی- هلالی - مومنی - یادواره شهدای مهراباد جنوبی - مداحان313 ... شبه جمعه به تو توسل می کنم(شور)-حاج حسین سیب سرخی ... برچســب هــا : سیب سرخی فاطمیه 94, سیب سرخی فاطمیه 1394, سیب سرخی فاطمیه1394, سیب سرخی فاطمیه94, سیب سرخی فاطمیه اول ...

اشعار مذهبی - مناجات با خدا

janatmahdi.blogfa.com/tag/مناجات-با-خدا
۱۸ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - برچسب ها : مناجات با خدا, پایان ماه مبارک, عید فطر ... به من گو حاجت خود را اجابت می کنم آن را .... شب جمعه شد و غوغا شد، محشری در حرم برپا شد *** کربلا دیدنی شده امشب، روضه ... بُنیّ پیش چشمان من، حمله کرده به سویت دشمن *** جسم تو زیر و رو می ... تا ته لشگر دشمن نفسش قدرت داشت *** ذکر یا فاطمه بت شکنش می پیچید.

نوکر خوبی نبودم، خودمم می دونم آقا - پایگاه جامع مداحی حاج میثم ...

meysammotiee.ir/post/812
{ به اذن مادر سادات، حضرت فاطمه زهرا (س) } ... به جون هرچی مرده قسم اگه به کربلا برسم براتو می میرم تنها با یه نگاه می بینی آقا شده گریه کار نوکرت شب و روز ... یه شب جمعه زائر تو ... می شناسی منو ، همونم که دم زدم به تو همیشه ... برای اطلاع به روز از برنامه ها و صوت های جدید، در کانال تلگرام " پایگاه جامع مداحی حاج میثم مطیعی " عضو شوید: ...

دانلود نوحه ها و مداحی حاج حسین سیب سرخی محرم 94 و 95

www.jenabmusic.com › مداحی
نوحه ها و مداحی حاج حسین سیب سرخی محرم ۹۴ و ۹۵ با لینک مستقیم و کیفیت خوب. Download New ... بخش ششم – حسین من به لطف و احسان تو – نوحه بخش هفتم – فصل ...

اشعار محرم و صفر - حضرت ابالفضل العباس (ع)

8809.blogfa.com/cat-1.aspx
غیرت الله برادر – بیا وجون مادر – پاشو از جا وبنگر – خیمه ها قحط آبه ... + نوشته شده در جمعه بیست و ششم آبان 1391ساعت 11:40 توسط ميثم عبدلی | نظر ... باید هر شب یادی از شهدا بشه،به یاد بچه هایی كه وقتی رمز عملیاتشون رو فهمیدن ... نگفت دستام،نگفت چشمم،نگفت سرم،نگفت تشنه هستم،دارم واسه این گریه میكنم،داداش الان تو اومدی سر ...

گفتی که مستجاب کنم گر دعا کنی...! - وارث

vareth.ir/fa/news/5938/گفتی-که-مستجاب-کنم-گر-دعا-کنی
۲۱ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - رسول الله(ص) : «خدا را درحالی بخواننید که یقین به اجابت دارید و بدانید که ... از من درخواست مکن مگر با تضرع؛و همِّ تو یکی باشد زیرا وقتی که تو چنین کنی،من اجابت می کنم. .... شب جمعه امام رضا(ع): « خداوند تبارک و تعالی در ثلث آخر هر شب جمعه، ... را مستجاب و گرفتاری ها را برطرف می کند و حوائج مهم را برآورده می سازد.

گوهر ناب است عباس

abbasgoharenab.blogfa.com/
ضمنا همان همسايه به من گفت كه چون تو ارمني هستي و مسلمانان ممكن است در مجلستان ... باشد و متوسل به (ام البنين (عليه السلام )) مادر حضرت (قمر بني هاشم ابوالفضل العباس (ع ) ... اگر شفای پسرم را از خداوند نگیری شكایت شما را به پدرت علی علیه السلام می‌كنم. ... در حرم ديدم ، يكى : در صحن آقا حضرت قمر بنى هاشم ع و آن در شب جمعه اى بود كه من ...

متون سخنرانی ها - مجتمع بنی فاطمه سلام الله علیها مشهد

banifatemeh-m.blogfa.com/cat-12.aspx
قرآن به خانم ها ميگويد: زنان نبايد طوري كه با محرمشان حرف ميزنند با نامحرم حرف بزنند. ... خلاصه مكتوب سخنراني استاد معاونيان در شب نهم محرم 92 ... خداوند در سوره جمعه آیه چهل میفرمایند:یا بنی اسرائیل اذکروا نعمتی التی انعمت علیکم. .... بخصوص زمانی که توسل به ائمه بجوید بخصوص زمانی که بر مصیبت امام حسین علیه السلام اشک ...

برخی از عنایات و معجزات حضرت عباس علیه السلام - پورتال انهار

portal.anhar.ir/node/959/
بر سر زنان‌، پیده‌ می‌شود و در ره‌ به‌ آقا قمربنی‌ هاشم‌علیه‌السلام‌ توسّل‌ پیدا می‌کند و یک‌ ... ای‌ قمر بنی‌ هاشم‌، من‌ نمی‌دانم‌ تو کی‌ هستی‌، اما همین‌ را می‌دانم‌ تو کی‌ هستی‌، اما همین‌ رامی‌دانم‌ که‌ .... شب 27 جمادی الثانیه سال 1416 هـ ق در حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه ... که هنوز ازدواج نکرده بودم، یک شب جمعه، از نجف اشرف پیاده به کربلای معلی رفتم و ...

ولادت حضرت امام عصر(عج الله تعالی فرجه) سال 1389

yas135.ir/1390-10-01-13-19-50/veladat/245-amam-zaman-1389
این زلف باشد یا که در شب آبشار است این شانة تو یا که عرض کوهسار است ... حسینه، امام صادق فرمود: به محض اینکه میاد تکیه به خونه کعبه میده، اول دو تا کلمه خودش رو معرفی میکنه، ... صمصام منتقم منم ای خصم فاطمه آنسان که ذوالفقار به دستان صفدر است ... می شود عصر جمعه ها فهمید که شماها چقدر پر دردید .... گل از گل لبخند بنی فاطمه امشب.

شب عاشور - وداع و گودال قتلگاه - هبی - مشق هیئت-بانک اشعار مذ

mashgheheyat.blogfa.com/cat-35.aspx
مشق هیئت - شب عاشور - وداع و گودال قتلگاه - بانک اشعارمذهبی- شهدا -اشعار محرم و صفر - مشق هیئت. ... ما عاقبت به خیر تو در روضه ها شدیم ... این تجمع این توسل این ارادت را مگیر ... [ جمعه شانزدهم بهمن ۱۳۹۴ ] [ 16:46 ] [ گداي آشنا ] [ آرشیو نظرات ] .... خنجر آماده شد و فاطمه از راه رسید ... آه و نــفـــريــن ميكنم همه را .... ضجّه ی آه بُنیّ به هوا می خیزد

گنجینه اشعار باختر - امام زمان

nazm1.blogfa.com/tag/امام-زمان
به دنبال قبر مخفی از کوچه ها رفتی یاد ما هم باش. بغل کردی ... شب جمعه کربلا رفتی یادما هم کن چون زدی بوسه کنار قبر ... زبان سخن ز تو گوید ولـی بــــــــــــــــــــــــــرای مقــــــــام. به پیش .... لب را که پر آه مي کنم ،مي بيني. عمري که .... ای داغدار اصلیِ این روضه ها بیا. صاحب عزای ماتم كرب و بلا بیا. تنها امید خلق جهان! یابن فاطمه. ای منتهای ...

دانلودمداحی فاطمیه اول94حاج حسین سیب سرخی

khanehmadahan.rzb.ir/post/531
۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... کریمی بازدید : 641 · مداحی شب تاسوعا محرم 94 سید مجید بنی فاطمه بازدید : 521 · مداحی شب تاسوعا محرم 94 جواد مقدم بازدید ... قسمت ششم / واحد / زهرا تورا قسم به دیده تر / حاج حسین سیب سرخی ... قسمت نهم / شور / شب جمعه ها به تو توسل میکنم / حاج حسین سیب سرخی ... دانلودمداحی شب سوم فاطمیه اول94سیدمجیدبنی فاطمه.

متن روضه حضرت رقیه(س) - وبلاگ تخصصی حضرت رقیه

roghayehkhaton3.blogfa.com/category/21
و سرانجام بعد از این درددل‌ها با سر بریده پدر، در همان شب به لقاء الله می‌رسد. ..... این سنگ ها رو به من می زدند، داشتم سرت رو بالای نی نگاه میكردم،دیدم یه پیر زن یهودی سنگ .... به در اون نانجیب زد، فاطمه پشت در، در رو پهلو شكست، اومد تو خونه چند جور زده،یه لگد به .... متن روضه شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها ، سوم محرم94- سید مجید بنی فاطمه.

حریم کبریا - صلوات کلید حل مشکلات

www.harimekebriya.blogfa.com/category/3
و نیز به فاطمه ام البنین،مادرحضرت ابوالفضل العباس (ع)توسل بجوید و به مدت چهل ... این هنگام مردى عرضه داشت : خدا تو را نیكى دهد، چگونه دعایش را به او اختصاص مى دهد؟ ... میفرمایند:هرکه صد مرتبه صلوات بفرستد خداون د صد حاجت او را بر آورده میکند. ... ((بسم الله الرحمن الرحیم ))وصد بار صلوات فرستد واین کار را سه شب جمعه تکرار کند.

متن مداحی شب جمعه ها به توتوسل مبکنم سیب سرخی | شیک ...

zb-dl.shiektarinha.ir/.../متن%20مداحی%20شب%20جمعه%20ها%20به%20ت...
نتیجه بازی پرسپولیس راه آهن جمعه 24 اردیبهشت 95 + دانلود خلاصه و گلها ... تمامی فال های این سایت فقط و فقط جنبه سرگرمی دارند، بنابراین از دوستان عزیزم خواهش می کنم که صرفاً برای سرگرمی این فال ها رو ... نام:با تو خوبه روزگارممداح:حاج حسین سيب سرخيسبک:شورمکان: 18/2/95متن:با ... با مداحي سید مجید بنی فاطمه آماده دریافت شد.

توسل - زود دیر میشه ... - پرشین بلاگ

nobady2.persianblog.ir/tag/توسل
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - بُوی فریاد یا فاطمه .... او ماه تمام است ؛ ماه شب چهارده ، قمر بنی هاشم. ... حرم آقا رو دارم التماس دعا کرده اند که در این شب جمعه ای بدجوری حال و هوای صحن مسجد گوهرشاد پیدا کردم. ... تو می آیی و روح ناآرام سجاده ها را به آرامشی خواستنی می سپاری.

خلوت دل با امام زمان(عج)

mahdyyar.persianblog.ir/
... به من بگو یک جمعه در هزاره‌ی چندم ببینمت؟ .... پس تو پیراهن بیاور، ناله ام شب گیر شد. ای که چون موسی عصایت را به دل ها می زنی مُردم از غم، ..... چشم عشاق تو را از گریه دریا می‌کنم ... محمد و علی و فاطمه، حسن و حسین(ع) .... کاش دردمان همیشه با توسل به تو آرام گیرد و دستمان جز به دعا برای تو به آسمان نرود! ..... همان که آید و تا کوچه بنی هاشم. به ...

۱۶ دعای طلایی جهت بخت گشایی

khabareno.com › فرهنگستان › مذهبی
۵ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این نماز توسل به بانوان حریم سر ملکوت است که عبارتند از ۱. ... ام البنین (س)مادر قمر بنی هاشم ۵. ... زمان آن یکی از روز های پنج شنبه یا جمعه بعد از نماز صبح می باشد که به مدت .... تو رو خدا ما مجرد ها رو دعا کن تو رو خدا محتاجم به دعات خیلی دعا مکنم نه ..... بچه ها برا من هم دعاکنید باور کنید هر موقع امام زاده میرم همتون یاد میکنم ...

اهانت به حضرت علي (ع) و فاطمه زهرا(س) در نماز جمعه اهل سنت زاهدان

valiasr-aj.com/fa/page.php?id=213&bank=khabar&startrec=12
سلام / اي سني ها/اگر فقهاي شما حکم مي کنند که توهين بر اصحاب رسول خدا گناه و حرام است و ... يادت نمي آيد پيامبر به علي فرمود اي علي؛حب تو ميزان حلال زادگي امت من خواهدبود. .... هرکي به اهل بيت پشت کرد در شب قبر و قيامت دريغ يک نگاه حضرت مادر ..... چرا تو درگاهش راهش داد واز طرفي هم اين ابليس که الان بني ادم رو اغوا ميکنه و به گمراهي ...

حسین بن علی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/حسین_بن_علی
او فرزند علی بن ابی طالب و فاطمه و نوهٔ محمد بن عبدالله، پیامبر اسلام است. ... بلافاصله پس از مرگ معاویه در سال ۶۰ هجری به فرمان یزید حاکم مدینه حسین را به قصر ..... کوفیان بیان داشتند که نماز جمعه این هفته را به اقامت نعمان بن بشیر (والی کوفه که .... حر به وی گوش زد کرد که من به خاطر تو این کار را می‌کنم و اگر جنگی صورت گیرد تو ...

شگفتی هایی در مورد امام زمان - پایگاه مهدوی نسیم جنت

nasimjanat.ir/?p=539
شب جمعه بیست ‌و دوم ماه صفر، یعنی چهار روز پس از این حادثه، حاج‌مهدی کاظمی که از تجار و محترمین ... یکی از آن ها می پرسد: – اسم دخترت را چه گذاشته ای؟ – فاطمه. – چی؟ فاطمه؟ ... ناگهان قلبت فرو میریزد و تصور مرگ اولین بچه ات ذهنت را مشغول میکند. ... همسرت با دیدن بچه سر از پا نمیشناسد، تو هم از توسل به پیامبر برای او سخن میگویی.

اشعار شهادت حضرت زینب سلام الله علیها هیئت ریحانه الحسین ...

banifatemehshear-blog.ea3.ir/page-165204.html
بر روی نیزه ها سر عطشان کربلا .... شب جمعه ها به تو توسل میکنم ... منبع : اشعار مراسم های سید مجید بنی فاطمهاشعار شهادت حضرت زینب سلام الله علیها هیئت ریحانه ...

دیوان اشعارحاج ولی الله کلامی زنجانی

kalamizanjani.blogfa.com/
(در میدان خونین، سینه ها به تنگ آمده و دلبر را صدا میزنند) ... الله کلامی، سخنرانی حجت الاسلام رفیعی و قرائت دعای توسل توسط حاج مهدی منصوری در مسجد مقدس جمکران، برنامه های فرهنگی و مذهبی ... برچسب‌ها: ای بنی فاطمه نین یاری ابولفضل ... شب شعر عاشورایی در منزل استاد ولی الله کلامی زنجانی .... که شاعر میکند عشق تو لات چاله میدان را.

محمدهلالی بزرگترین سایت دانلودمداحی کشور - گلچین بهترین ها

mamadhelali.blogfa.com/category/24
حاج حسین سیب سرخی-هوای تو باز به سر افتاده (سرود امام حسین) · حاج حسین سیب ... حاج محمد علی رحمانی-بزار آقا شب میلا حرم تو رو ببینم (سرود) .... حاج علی رحمانی-عشق و جنون آغاز می کنم با ذکر یا حیدر (سرود) ... حاج سعیدحدادیان-دعا وذکر توسل پایان مراسم (مناجات) .... حاج سید مجید بنی فاطمه-ای شوق بی کرانه ی شبهای جمعه ها (روضه).

اشعارآیینی _ متن نوحه،مدح ومرثیه اهلبیت - اشعار حاج غلامرضا ...

asharayini.blogfa.com/category/16
3شعر زیبا وجانسوز درباره حضرت فاطمه زهرا(س) از حاج غاتمرضا سازگار از سایت نخل .... سر تا به قدم سوخته چون شمع شب تار ... نوشته شده در جمعه چهارم بهمن ۱۳۹۲ساعت 15:14 توسط چاووش| نظر بدهيد ... بنی اسد گل صدپاره‌ای، در این چمن است .... نور دهد به دیده ها تربت بی چراغ تو .... خموش ميکنم از اشک خود جهنم را ..... جان را به عنایتت توسل

بـــــــاغ دعــــا

baghe2a.blogfa.com/
توسل فوق از مجربات است و البته حاجت برآورده می شود ان اشاء الله. ... در 3 شب جمعه هر شبش دو رکعت نماز بگذارد و در هر رکعت 10 مرتبه سوره حمد و 11 ... و نیز توفیق و خوشحالی مداوم به تو می رسد و از همه شرها و ناراحتی ها و ضررها در امانی. ... از بین رفت چه بهتر، و گرنه هفتادبار بخواند و من ضمانت می کنم که سلامتی یابد. .... حضرت فاطمه (س)۳.

دانلود مداحی تو شبای جمعه عاشقی چه زیباست+شعر-امیر ...

navadiha.ir/دانلود-مداحی-تو-شبای-جمعه-عاشقی-چه-زیبا/
فرمود: آغاز به بخشش نمودن پیش از درخواست نمودن و اطعام نمودن در وقت ضرورت و قحطى. ... دانلود آهنگ تیتراژ سریال اولین شب آرامش – به سوی تو با صدای مهران زاهدی · دانلود شور منم باید برم برای مدافعان ... طرز تهیه شربت زعفران · کلیپ مدح بسیار زیبای علی (ع) از حاج مجید بنی فاطمه – شعر ابن سینا .... سفید کردن دندان به روش هالیوودی ها!

دلتنگ عصر جمعه ها - عشاق الحسین

eshqebasij.blogfa.com/cat-3.aspx
عشاق الحسین - دلتنگ عصر جمعه ها - - عشاق الحسین. ... اي آخرين توسل خورشيد بام ها! ... هر شب كنار پنجره هاي وصال تو ... و کوچه های بنی هاشم ، سلام بر قبر بی نشان زهرا (س) و سلام بر مادرمان حضرت صدیقه فاطمه اولین شهیده راه امامت و ولایت . ... به هر کجای شهر نگاه می کنم عده ای را می بینیم که قصد شادی دارند اما با شادیشان بیشتر خون به ...

مذهبی – هندیجان نیوز

hendijannews.com/?feed=rss2&cat=7
۳, کیستی تو من نمیگویم (مدیحه سرایی ، سال ۹۴) .... ۱, عمری است که دم به دم علی میگویم-سید مجید بنی فاطمه(سال ۹۱-جدید) ...... ۹, شب جمعه ها به تو توسل میکنم (شور) ...

گلچین مداحی ولادت امام رضا (ع) | دانلود مستند و کلیپ و مداحی و ...

www.zahra-media.ir/گلچین-مداحی-ولادت-امام-رضا-ع/
... (سرود), ۶:۳۸. سید مجید بنی فاطمه – سال ۱۳۹۴ – ولادت امام رضا علیه السلام – شب بود و شور بود و سلام فرشته ها (مدح), ۸:۰۷ ..... تو دل تو جا میکنم دم به دم با یه حسین, ۶:۲۶.

پنل باز | کد آهنگ پیشواز همراه اول سیب سرخی زهرا تو را قسم ...

panelbaz.ir/.../کد+آهنگ+پیشواز+همراه+اول+سیب+سرخی+زهرا+تو+را+قسم...
کد آهنگ پیشواز همراه اول سیب سرخی زهرا تو را قسم به دیده تر ... روز ازل گشته مبتلای حسین (واحد جدید)شبه جمعه به تو توسل می کنم (شور جدید)این شبا بی ... انس بن مالک می گوید: فاطمه زهرا (سلام الله علیها) مانند شب چهارده بود یا مانند خورشیدی ... مداحی شهادت حضرت زهرا(س) فاطمیه اول 94 سید مجید بنی فاطمه .... سایر اس ام اس ها در ادامه مطلب

پاسخ امام خامنه ای به افراط و تفریط صادق شیرازی و هاشمی ...

www.mobarezclip.com/?p=5953
افراط/ صحبت های سید صادق شیرازی علیه جریان وحدت و توهین به کسانی که لعن نمی کنند! .... و از خدا مرگم رو میخوام این رو از حضرت فاطمه یاد گرفتم و این دعا رو تو قنوت های نمازم ...... آیت الله صدیقی امام جمعه موقت شهر تهران سه شنبه ۲۸/۲/۸۹ در مراسم ایام شهادت ...... و بنی اسرائیلی بگیره خود امام معصوم هم براش دلیل بیاره بازم قبول نمیکنه!

اگر در شب به زیارت قبور رفتن مکروه است، پس چرا امام صادق ...

www.islamquest.net › خانه › گنجینه پاسخ‌ها › حدیث
۲۸ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - عده‌ای از فقها با توجه به روایاتی که ظهور در منع زیارت اهل قبور در شب دارد؛ ... امام رضا(ع) می‌فرماید: «هر کسی که قبر برادر مؤمنش را زیارت می‌کند و ... دوشنبه، پنج‌شنبه و روز جمعه برای زیارت قبور مناسب و مستحب است. ... به زیارت مردگان برو که تو را به یاد مرگ و آخرت می‌اندازد و در روز .... حضرت فاطمه زهرا س .... دعای توسل 2.

فشار قبر چيست؛علل آن كدام است؟ - فردا

www.fardanews.com/fa/news/146459/فشار-قبر-چيستعلل-آن-كدام-است
از هولناك‌ترين عذاب‌هاي قبر كه ميت در شب اول قبر به آن مبتلا مي شود، فشار قبر است كه مومن و ... خود را با همان صورت در قبر مى يابد و با اين واسطه دردها و عقوبت ها و يا لذت ها را در مى يابد. ... است كه، بر روح و جسد برزخي متوفي، وارد مي‌آيد و او را به شدت ناراحت مي‌كند. .... مثلا هر كس در هر روز جمعه سوره نساء را بخواند از فشار قبر در امان خواهد بود.

زمینه- سینه زنی-مداحی - گمنام 44

gomnam44.persianblog.ir/tag/زمینه-_سینه_زنی-مداحی
جا موندم باز از قافله ها ، کشته منو فاصله, سید مهدی میرداماد. ما همه محتاج غم ... حاج سید مجید بنی فاطمه ... شب چهارم, دعام اینه دلای محزون ، یک شب جمعه همه مجنون. شب چهارم, همه ...

نذرهای در حال ثبت نام - عروس های اسمانی

aroshayeasemani.persianblog.ir/tag/نذرهای_در_حال_ثبت_نام
بهترین زمان برای این ختم بعد از نماز صبح جمعه و یا شب های ماه رمضان به ویژه شب قدر می باشد. ابتدا غسل کرده ... 20 مرداد) نرگس 62- هدیه به 5 شهیدگمنام توسل به حضرت فاطمه زهرا(س) 21 مرداد) .... به نوشتن. امیدوارم از توبه ها، استغفارها و اعمال و تلاش‌های ما تو این روزهای ماه رمضون راضی بوده باشند. ... و دست پرمون می‌کنه سفره‌ی قمر بنی هاشم.

خلاصه تاپیک از چه ذکر هایی حاجت گرفتید(حتما پست اول ...

www.nowaroos.com › کلوپ › علمی ، فرهنگی ، هنری › مذهبی
۱۲ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - هرکی هرحاجتی داشته باشه نیت کنه و تو فاصله ی بین "اذان صبح تا اذان ظهر" یــا ... همینطور به ترتیب روزها بر تعداد صلوات و آیه الکرسی ها اضافه میشه تا روز آخر ماه. .... یکی از کاربرا گفته:مداومت در خواندن دعای کمیل در شب جمعه باعث حاجت .... روزی دو رکعت نماز حاجت {موقع نیت کردن میگین:اقتدا می کنم به حضرت فاطمه ...

پناهی.سیب سرخی.هلالی/8بهمن94(هفتگی)

navayehelali.net/post/454
1abzar.com. هلالی وبنی فاطمه وبهمنی/مسلمیه93(صوتی) ... سیب سرخی/شب جمعه هابه تو توسل میکنم.(شور) ... هلالی/راس تو میرود بالای نیزه هاـمنی که ازتودم میزنم.(شور).

مجموعه اشعار مناجات با امام زمان حاج محمود کریمی + دانلود صوت ...

beytolhosein.ir/tag/مجموعه-اشعار-مناجات-با-امام-زمان-حاج-مح/
به راه آمدن تو اگر که سر بدهم. ولی دوباره به ابروی تو بده کارم. ز جمعه های بدون تو سخت دلگیرم ... شب ها بدون امدنت صبح می شوند. برگرد ای توسل شب زنده دار ها. این دست ها به لطف تو ... ای عزیز دل فاطمه فدای سرت قلب و جان همه ..... تو رو با گریه هام می کنم یاری ..... السلام-سید مجید بنی فاطمه هاشم محمدی آرا/مناجات با امام حسین(ع)/شور/محاله از تو ...

دسته‌بندی اشعار مداحی - وبلاگ شخصی محمد رضا پروانیان

www.parvanian.blogsky.com/category/cat-34
ها بخدا علامه امینی فرمود:هرکی عشق حضرت زهرا تو دلس داره میتونه حضرت زهرا را مادر بگه ... نگا به سجاده مادر میکنه ,نگا به در و دیوار خونه میکنه ,یه روایتم اینه محسنو تو خونه دفن کردن قبر داداش شش ماهشو ..... مقصد سلام شب جمعه هامون ..... مجموعه سبکهای تولیدی شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)،سبک زمینه(تک)کوچه بنی هاشم بهمراه فایل صوتی.

برچسب گریزهای دعا و مناجات - وبلاگ شخصی محمد رضا پروانیان

www.parvanian.blogsky.com/tag/گریزهای-دعا-و-مناجات
جهت عضویت به لینکeszakerin@;کلیک کرده و جوینjoinرا بزنید .اگر برای عضویت به ... جمعه شب ها با زبان مرتضی خوانم تو را تا که دستم را بگیری لطف و ارشادم کنی ..... دیدید بچه ای را که اذیت میکنه،می خوان تنبیهش کنن فرار میکنه می خواد بره از خونه بیرون،مب یبنه در بسته است. .... روش دعا خوانی در مداحی، دعای کمیل ، دعای توسل ،.

تصاویر چشمه‌ای که دور قبر اصلی حضرت عباس علیه‌السلام ...

karbobala.com/news/info/327
به گزارش «پایگاه تخصصی امام حسین علیه السلام» به نقل از پایگاه اطلاع ... امروز در حرم قمر بنی هاشم علیه‌السلام، به طرز معجره آسایی نابینا را بینا می‌کند، بیمار ... کن مشکلی دارم با دستان شماباز میشه آقا سگ گم شده ام تو را به حرمت بابات شب عید غدیر ..... حاجتنمدان توسل به نام نامی علمدار کربلا کنند و 133 بار صلوات و 133 بار یا ...

توسل به باب الحوائج عباس بن علی علیهما السلام

vista.ir/article/254982/توسل-به-باب-الحوائج-عباس-بن-علی-علیهما-السلام
شب چهارشنبه چهارمی در حدود شب چهارده ماه قمری است كه با نام مبارك قمر بنی هاشم قرابت دارد. ... از جمله‌ ختم‌های مجرب برای حوئج بزرگ و ادای دین آن است كه: شب جمعه غسل نماید شبهای ... كیفیت توسل به ذیل عنایت حضرت قمر بنی‌هاشم(ع): شب چهارشنبه دو ركعت نماز بخواند و ... از درد و غم‌ ایام‌ ما رو به‌ تو آوردیم‌دست‌ من‌ مسكین‌ گیر از بهر خدا عباس‌

اشعار ولادت امام زمان (علیه السلام) - آموزش مداحی و اشعار مذهبی

mahdivahidi.ir/cat/76/0/امام%20زمان(عج)%20-%20ولادت.htm
اشعار ولادت امام زمان (علیه السلام) - آموزش تخصصی اصول و فنون و اخلاق مداحی به همراه ... ای صبح بیا تا شب هجران به سر آید خورشید بنی فاطمه از کعبه بر آید ... آنکه از دور میکند .... ذکر و دعای حضرت صادق توسل است ..... اين جمعه ها براي تو تعطيل مي شود

اشعار و متون ادبی زیبا - نسخه قابل چاپ - تالار کافه کلاسیک

cafeclassic5.ir/printthread.php?tid=80
۲۳ آبان ۱۳۸۹ ه‍.ش. - زندگی را در بهای عشق تو سودا اگر توانستمی .... آواره و ، دیوانه میکردم . ..... به قول هدایت (( ما عجالتا این ترانه ها را به اسم همان خیام منجم و ریاضی دان ذکر می کنیم، چون مدعی ...... چه نوح ازموج طوفان ایمنی خواست - توسل جســت هر دم یا علی گفت ..... "فاطمه من مي آيم. ...... روغن ها روغن بودن گوشتی بود دنبه ای بود ای شب جمعه ای بود.

امام زمان می گوید که چگونه از حضرت ابوالفضل حاجت بگیریم - ...

perovan14masoom.parsiblog.com/Posts/298/
مرحوم مازندرانى یک شب فرمودند: هر کسى فردا شب به اینجا، یعنى : به رواق ... رحمة الله علیه )) طریقه ختم و توسل به ((حضرت عباس (ع ))) را این چنین نوشته است . از شب جمعه یا شب دوشنبه قبل از نماز صبح شروع تا وقت نماز صبح تمام شود، دوازده روز، و هر روز یکصد و سى و سه مرتبه بخواند: ... از دست غم دوران من رو به تو آوردم ... آخرین نوشته ها.

پاکدست|مرجع مداحی و سخنرانی

nwn-v-rzb.bgreader.xyz/
قسم به فاطمه امروز سینه بی تاب است. امام عصر پی کاروان .... کربلا میخوام زیارت تو را تو این شب ها میخوام مثل همیشه از امام ... کَرَم رو عشقهِ حرم رو عشقهِ شب های جمعه فقط حرم رو عشقهِ. کَرَم رو عشقهِ خَدَم .... به تو توسل میکنم ... مداح:حاج مجید بنی فاطمه. سبک: ...

قرآن - مطالبی در مورد قرآن کریم

matalebe-ghorani.persianblog.ir/tag/قرآن
این هم مکرر به جمع دوستان و غیر دوستان، عرض می‌کنم. ..... گناه آشکار این است که مردی در شب کاری انجام داده باشد در حالی که خداوند او را مستور و پوشیده نماید. .... جبرئیل به او نازل شد و فرمود راهی را به تو خواهم آموخت که اگر خداوند را به این نام های مبارک ... حضرت آدم با توسل به پنج تن آل عبا توبه کرد و خدا نیز او را بخشید اما ابلیس توبه ...

خبرگزاری تسنیم - ویژه‌نامه میلاد حضرت مهدی (عج)، مولودی، ...

www.tasnimnews.com/.../ویژه-نامه-میلاد-حضرت-مهدی-عج-مولودی-اشعار-زن...
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گونه هایش کم گوشت و اندکی متمایل به زردی - که از بیداری شب عارض ..... سید مجید بنی فاطمه .... این جمعه ها برای تو تعطیل می شود ... ای آخرین توسل خورشید بام ها ... خداوند کوشا باشد، خدا نیز وی را در دستیابی به حاجتش یاری می‌کند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 170
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 729
  • بازدید ماه : 1,520
  • بازدید سال : 33,193
  • بازدید کلی : 582,809